خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواه شهدای هنرمند شهرستان سنقروکلیایی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۴۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، حیدریان هدف از برگزاری این یادواره را پاسداشت مقام شامخ شهدای هنرمند دانست که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه سنقر برگزارگردی.

در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی و با حضور خانواده های معظم شهدا و فرماندار و مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار گردید سردار عبدالله ویسی از فرماندهان و یادگاراران هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی نعمت انقلاب اسلامی را هدیه و امانتی از جانب خدای متعال برای مردم ایران دانست که ملت را از یوغ استعمار و بندگی اجانب رهایی بخشید و دست طمع آمریکا و غرب را با اراده بزرگ مردی چون حضرت امام (ره)ب راین سرزمین قطع نمود.

سردار ویسی تاریخ سیاه قبل از انقلاب را پراز خیانت های پادشاهان قاجار وپ هلوی دانست که بخش های مختلف این سرزمین را به اجانب میبخشیدند و انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که حتی در هشت سال جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور را واگذار دشمن نکرد واین همه مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است و وظیفه همگان حفظ و پاسداشت این دستاوردهاست.

اسامی شهدای هنر مند شهرستان سنقروکلیایی به شرح ذیل می باشد :

١.شهیدرضاقربانی-٢.شهیدبهنام نوری- ٣.شهیدحسین ایرانی -٤.شهید ابراهیم صدری-٥.شهیدابوالحسن ایرانی-٦.شهید جوادعصری

در پایان این مراسم باپخش کلیپ شهدا وقرائت اشعار وداستاهای کوتاه ودکلمه فرزند شهید واجرای سرود، ازخانواده های شهیدان هنرمند تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار