خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

ایران اسلامی در صحنه های حساس و مهم بین الملل قراردارد

فرمانده ناحیه امام حسن (ع) قزوین بیان کرد: امروزه ایران اسلامی در صحنه های حساس و مهم بین الملل قراردارد که به برکت انقلاب اسلامی و رهبری ملت ایران با هوشیار کامل و بصیریت آماده به کار بوده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۵۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، نشست بصیرتی با گفتمان ولایت با حضور عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد.

عباس کاظمی فرمانده ناحیه امام حسن (ع) قزوین در این مراسم اظهار کرد:  امروزه ایران اسلامی در صحنه های حساس و مهم بین الملل قراردارد که به برکت انقلاب اسلامی و رهبری ملت ایران با  هوشیار کامل و بصیریت  آماده به کار بوده است.

 وی افزود:  این ویژگی ملت باعث شده  که در مسیر نورانی انقلاب اسلامی به این رتبه و جایگاه دست پیدا کند انقلاب اسلامی توانسته است پیام  بلند انسانی و اسلامی ،قرانی خودش را به سرتاسر عالم منتشر کند.

کاظمی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در این 37 سال ایران به  رتبه های مختلفی دست یافته است ،به طوری که دشمنان انقلاب اسلامی امروز به این پیشرفت اعتراف و اذعان دارند و این ظرفیت و پتانسیل و توانمندیهای کنونی ایران نظام کفر جهانی را به چالش کشانده است.

فرمانده  سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین عنوان کرد: برای ابر قدرتی مانند  آمریکای‌ها خیلی برایشان دشوار است  تحمل یک روز از عمر انقلاب چه برسد به سی هفت سال عمر از انقلاب اسلامی که در مسیر اصلی و حقیقی خودش مستقیم و با قوت و با صلاوت در حرکت باشد.

 کاظمی اضافه کرد: امریکای‌ها اگر دیگر حاضر نبودند کوچکترین حرکت و رشد جمهوری اسلامی را تحمل  کنند ولی امروز رسما به قدرت و توانایی ،اذعان و اقرار می‌کنند،  به طوری که کاندیدای ریاست جمهوری امریکا در عرصه انتخابات شاه بیت جملاتشان نوع مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است.

 وی تصریح کرد: امروز با نگاهی به وضعیت کشور های منطقه می بینیم که تمام این مشکلات ناشی از چند دستگی و تسلیم در برابر قدرت های فاسد جهانی است که اگر در جمهوری اسلامی هم چنین شرایطی پیش می آمد شرایط ما امروز بهتر از کشور های همسایه به عنوان کشور اسلامی نبود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: امروزجبهه باطل و شیطان باتمام امکانات و ابزارهای  مختلف به واسطه  سانسور شدید رسانه ای  اجازه نمیدهد که واقعیت  متن این انقلاب به دنیا منعکس شود.

 کاظمی در پایان یاداور شد: ملت ما مادامی که در مسیر امام راحل و آرمان های انقلاب، اسلام و قرآن قدم بر می دارند دشمنی بی پایان آمریکا نثار انها خواهد شد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار