یوسفی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج؛
فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت:ایام‌الله دهه فجر بستر و ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است که باید در راستای بیان آن به نسل‌های جدید گام برداشت.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۵۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالحسین یوسفی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج در مسجد جامع این شهر ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به همه ایرانیان و آزادی خواهان دنیا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید

وی گفت: ایام‌الله دهه فجر بستر و ظرفیت بسیار خوبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: انقلاب اسلامی منشأ تحولات و دستاوردهای عظیمی از آغاز شکل‌گیری تا امروز بوده که باید در راستای بیان آن به نسل‌های جدید گام برداشت.


فرمانده سپاه شهرستان سنندج اظهار کرد: از همان روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه های گسترده ای از سوی دشمنان برای جلوگیری از تثبیت و ترویج آرمان های والای انقلاب اسلامی بودیم.
یوسفی افزود: خوشبختانه با حضور همیشگی مردم در صحنه و درایت های رهبری این توطئه ها همواره نقش بر آب شده است.
وی خاطرنشان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله و انواع توطئه های امنیتی و اقتصادی از جمله برنامه های شوم دشمنان انقلاب بوده است که خوشبختانه با مشارکت گسترده مردمی و هدایت مدبرانه رهبری این توطئه ها خنثی شده اند.
یوسفی ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی را از دستاوردهای معنوی نظام دانست و گفت: رشد و بینش ‌سیاسی که جامعه را به تحلیل‌گران سیاسی تبدیل کرده، از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در پایان بیان داشت: مردم کردستان به تبع از کشور در دو انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری و با انتخاب افراد اصلح و شایسته عمق وفاداری خود به نظام را به اثبات خواهند رساند و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

ارسال نظرات