فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:

عامل پیروزی انقلاب ایمان مردم و رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) بود

فرمانده ناحیه بسیج ارسنجان انقلاب اسلامی را برخاسته از تدین مردم و یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را علاوه بر ایمان مردم ، رهبری پیامبرگونه امام «ره» دانست.
کد خبر: ۸۶۳۲۳۷۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حوزه مقاومت بسیج فجر و پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور بسیجیان ، خانواده های معظم شهداء و مسئولین شهرستان ارسنجان در مسجد آقا میرزا احمد این شهرستان برگزار شد .
عبد العظیم  زارع نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک و گرامی داشت دهه فجر ، این دهه و پیروزی انقلاب را مصداق آیه جاء الحق و زهق الباط ان الباطل کان زهوقا دانست.

 

وی انقلاب اسلامی را برخاسته از تدین مردم و یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را علاوه بر ایمان مردم ، رهبری پیامبرگونه امام «ره»دانست و اظهار کرد: « حضرت امام روح خود اتکایی و خود باوری را در جوانان زنده کرد و همین روحیه باعث پیشرفت کشورمان بعد از انقلاب در عرصه های مختلف علمی ، نظامی و ... شد .»
زارع نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو ملاک ها معیار های یک نماینده اصلح را ولایت پذیری، پایبند بودن به انقلاب، کار آمد بودن، برخورداری از روحیه ایثار و پرهیز از وعده های دروغین به مردم دانست و از تمام مردم برای شرکت پرشور و همه جانبه در انتخابات آینده دعوت کرد و گفت: « با حضور خود در انتخابات به نظام جمهوری اسلامی رای میدهیم که این مسئله مهمترین مسئله می باشد و بعد با یک انتخاب شایسته و اصلح این حضور خود را پر رنگ تر و با شکوه تر میکنیم ».

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات