عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با بسیج عنوان کرد
شهبازی تاکید کرد: آقای هاشمی در حال چینش یک بازی است که قصد دارد با استفاده از ارتباط فامیلی و چهره سیدحسن خمینی با امام راحل (ره) پازل قدرت خود را تکمیل کند و متمسک به این مبانی غلط می‎شود واین هوشمندی سیدحسن خمینی را می‎طلبد که چه میزان در این پازل قرار بگیرد یا نه و نشان دهد که چقدر خمینی وار است!
کد خبر: ۸۶۳۲۴۰۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
حسین شهبازی فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در باب رد صلاحیت سیدحسن خمینی اظهار داشت: آقای هاشمی در حال چینش یک بازی است که  قصد دارد با استفاده از ارتباط فامیلی و چهره سیدحسن خمینی با امام راحل (ره) پازل قدرت خود را تکمیل کند و متمسک به این مبانی غلط می‎شود.

شهبازی گفت: این هوشمندی سیدحسن خمینی را می‎طلبد که چه میزان در این پازل قرار بگیرد یا نه و نشان دهد که  چقدر خمینی وار است!

وی با بیان اینکه مقیاس نزدیکی به امام راحل جغرافیایی نیست؛ تصریح کرد: نسبت با امام راحل(ره) در نسبت با مبانی، مکتب و اهداف باید سنجیده شود و ممکن است فردی در ایران نباشد، اما به این دلیل که اهداف او به امام (ره) نزدیک بوده و دشمن او با امام خمینی مشترک است؛ فرزند خمینی باشد.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه با تاکید بر اینکه حضرت امام(ره) برای مبارزه با خاندان‎سالاری و هرنوع اشرافیت آمد؛ بیان کرد: این اظهارات که چون این فرد از اعضای بیت امام است باید مورد تایید قرار گیرد، مبنای غلطی دارد و مضحک و ضد مبنای امام خمینی(ره) است.

شهبازی در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‎های که او باید به لحاظ فکری از امام ارث ببرند و ثابت کند که حقیقتا خمینی است؛ این است که در پازل این فرد و آن فرد که به سود و منفعت سیاسی خود فکر می‎کنند قرار نگیرد.
ارسال نظرات