سردبیر ماهنامه صدای مردم در گفتگو با بسیج عنوان کرد
هادی مسعودی گفت: این مطلب که رئیس جمهور یک کشور به خود اجازه میدهد که درباره مسائل داخلی یک کشور و اشتغال جوانان آن نظر دهد بی‎سابقه است و به رفتار سیاسی دولت فعلی برمی‎گردد و دولتمران به گونه‎ای رفتار می‎کنند که به مسئولین کشورهای دیگر اجازه هر نوع اظهارنظری می‎دهند.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
هادی مسعودی فعال سیاسی و سردبیر ماهنامه صدای مردم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در  واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی برای ایجاد شغل برای جوانان ایرانی تصریح کرد: این مطلب که رئیس جمهور یک کشور به خود اجازه میدهد که درباره مسائل داخلی یک کشور و اشتغال جوانان آن نظر دهد بی‎سابقه است و به رفتار سیاسی دولت فعلی برمی‎گردد.

مسعودی با بیان اینکه ما از این افراد هیچ انتظاری نداریم گفت: دولتمران به گونه‎ای رفتار می‎کنند که به مسئولین کشورهای دیگر اجازه هر نوع اظهارنظری می‎دهند.

وی با انتقاد از دستگاه دیپلماسی و مسئولین کشور به علت عدم واکنش و پاسخ مناسب به این اظهارات بیان کرد: مشکل اصلی ما با مسئولین دولت فعلی در حال حاضر وجود مشکل فکری است. 

سردبیر ماهنامه صدای مردم در توضیح این مطلب بیان کرد: در گفتمان امام؛ نگاه ما به غرب نوعی تقابل و تضاد، اما نگاه مسئولین در بهترین حالت تغایر است.

مسعودی در خاتمه با اشاره به درخواست ویزای سه تن از نمایندگان امریکا برای نظارت بر انتخابات ایران خاطرنشان کرد: این نشان می‎دهد هرچه قدر دولت تلاش می‎کند نسبت به غرب و امریکا حسن ظن نشان دهد ازآنجایی که آنها ذاتا با ماهیت ما مشکل دارند رفتار آنها بالعکس و شدت توهین و تحقیرشان نسبت به ایران روز به روز بیشتر می‎شود.
ارسال نظرات