کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با حضور در منزل جیران هنرمند، یکی از جانبازان انقلاب اسلامی و اهدای لوح تقدیر از ایثارگریش تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۳۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با دهه مبارک فجر، کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با حضور در منزل جیران هنرمند، یکی از جانبازان انقلاب اسلامی و اهدای لوح تقدیر از ایثارگریش تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانم هنرمند و خانواده معظم ایشان گفت: در دوران مبارزه برای حاکمیت نظام جمهوری اسلامی، مردم فرزندان خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند که این از خودگذشتگی‌ها جای تقدیر و تشکر دارد و ما در طول تاریخ مدیون این ایثار خواهیم بود.

رامز نصیری صالح، جانبازان و شاهدان دوران پیروزی انقلاب اسلامی را میراث ارزش‌مندی برای کشور معرفی کرد و قدردانی از ایثار و فداکاری‌های آنان و خانواده‌ هایشان را وظیفه آحاد مردم و جامعه دانست و تصریح کرد: به یقین اگر این ایثارها نبود امروز کشور ما در این موقعیت جهانی و پیشرفت و ترقی قرار نداشت.

وی تصریح کرد: جانبازان، شهیدان و ایثارگران، یادگاران غیور ایران زمین هستندکه در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی بانثار خون خود از ارزش‌های اسلام، انقلاب و مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند و امیدوارم در سایه الطاف خداوند بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

گفتنی است خانم جیران هنرمند در 23 بهمن سال 1357 در جریان اعتراضات مردمی در جلوی شهربانی اردبیل برای خروج عناصر ساواک از شهربانی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و 15 درصد جانباز شد. پای این بانوی انقلابی بدلیل عوارض ناشی از آن گلوله و عفونت‌های مکرر، پنج سال پیش از ناحیه بالای زانو قطع شد.

ارسال نظرات