خبرهای داغ:
وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در توافق با پژو، موضوع پرداخت خسارت به ایران دیده شده است، گفت: همه قراردادهای خارجی از جمله قرارداد پژو محرمانه است.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
محمدرضا نعمت‌زاده در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه سورن توربوشارژ در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید خسارت وارد شده به ایران از سوی پژو به چه صورت و با چه رقمی در قرارداد دیده شده است اظهار داشت: این خسارت در توافقنامه ایران خودرو و پژو دیده شده است و جزء مفاد قرارداد است.

وی در پاسخ به این سوال که این مبلغ دقیقا چه رقمی است ضمن خودداری از اعلام رقم گفت: همه قراردادهای خارجی از جمله قرارداد پژو محرمانه هستند.

وزیر صنعت همچنین در پاسخ به این سوال فارس که اخیرا اعلام کردید قیمت خودرو بر اساس عرضه و تقاضا تعیین خواهد شد و این موضوع با مصوبه شورای رقابت در تضاد است،اظهار داشت: ما در این مورد کاری نکرده‌ایم و تصمیمی گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما قیمت‌گذاری خودرو بر اساس عرضه و تقاضا است که امیدواریم اجرایی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سوال که آیا شورای اقتصاد پاسخی به نامه شما درباره خروج خودرو از انحصار داده است،گفت: خیر پاسخی به ما داده نشده است.

نعمت‌زاده همچنین درمورد ابلاغ اصلاحیه قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو گفت: کارشناسی این موضوع تمام شده و در دستور کار هیأت وزیران قرار دارد که اگر تصویب شود ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها