احمدوند خبر داد

اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نوراز هفته دوم اسفند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی در مورد اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور گفت: اعزام دانشجویان از هفته دوم اسفند ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۷۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، احمدوند،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی  با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: اعزام دانشجویان این دانشگاه در دو مقطع و با حضور خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به حضور فعال دانشجویان در اردوهای راهیان نور بیان داشت: اعزام کاروان خواهران این دانشگاه از تاریخ 10 اسفند آغاز و برگشت آنها تا تاریخ 15 همین ماه است و همین طور کاروان برادران نیز حرکت و بازگشت آنها در تاریخ 16 و 21 اسفند ماه خواهد بود.

احمدوند ضمن اعلام برگزاری مراسم افتتاحیه در روزهای آغاز حرکت کاروان های این دانشگاه خاطرنشان کرد: بدرقه دانشجویان خارجی اعم از شیعه و سنی در مراسم افتتاحیه حرکت این عزیزان کلید خواهد خورد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اردوهای جهادی این دانشگاه نیز اظهار داشت: از دهه آخر اسفند شروع حرکت دانشجویان این دانشگاه به منطقه سرحدی بشاگرد است که این کاروان نیز به مدت دو هفته در آن مکان حضور خواهند داشت.

ارسال نظرات