مدیرعامل انجمن اپتومتری خراسان گفت: متاسفانه در کشور شاهد نفوذ بهائی‌ها در پخش عدسی و فریم و به طور کل تجهیزات در صنعت عینک سازی هستیم.
کد خبر: ۸۶۳۲۵۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محسن شاه‌پری، به نفوذ بهایی‌ها در صنعت عینک سازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در کشور شاهد نفوذ بهائی‌ها در پخش عدسی و فریم در بازار و به طور کل تجهیزات در صنعت عینک سازی هستیم.

دولت برخوردی با کارگاه‌های غیر مجاز بهایی ندارد
مدیر عامل انجمن اپتومتری خراسان، صنعت عینک طبی را تحت کنترل و نظارت دولت و وزارت بهداشت ندانست و افزود: در حوزه عینک طبی کشور سرپرستی دوگانه‌ای وجود دارد، در حالی که عینک طبی از لحاظ قانونی باید تحت کنترل وزارت بهداشت باشد اما بسیاری از عینک سازان در کشور بدون نظارت وزارت بهداشت فعالیت می‌کنند.

این متخصص اپتومتریست، به آمار بالای فعالیت کارگاه‌های‌ عینک سازی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه به صورت گسترده‌ای شاهد فعالیت کارگاه‌های عینک سازی در کشور هستیم که چیزی حدود 90 درصد آن‌ها غیر مجاز و به طور تقلبی مجوز و پروانه ساخت گرفته‌اند و به هیچ وجه این پروانه‌ها مورد تایید وزارت بهداشت نبوده است.

شاه پری، افزود: در صنعت‌های دیگر بار‌ها شاهد اقدامات اساسی حکومت برای جلوگیری از فعالیت‌های غیر استاندارد بودم اما نمی‌دانم چرا در این صنعت کاری صورت نمی‌گیرد.
ارسال نظرات