خبرهای داغ:
همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت و افتتاحیه اردوهای راهیان نور در دو نوبت صبح و عصر پنجشنبه 15 بهمن با حضور شخصیت های کشوری، در مرکز آموزشی بصیرتی عمار قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۲۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت و افتتاحیه اردوهای راهیان نور با سخنرانی حضرت آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، دکتر باقری کنی عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای، امیر سرتیپ دربندی رئیس کمیته راویان ستاد راهیان نور کشور و حجت الاسلام ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدا همراه بود.

سیری در نفوذ در برخی مراکز تصمیمگیر نظام نظیر مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، بررسی ابعاد جبهه مقاومت اسلامی، نفوذ در پسا برجام، راهیان نور فرصت مبارزه با نفوذ و ...، موضوعاتی بود که سخنرانان همایش به آن پرداختند.

در این همایش که به همت موسسه روایت سیره شهدا و با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تلاش علمی برای پاسخ گویی به شبهات و تحریفات دشمنان برگزار شد، جمعی از مسئولان استانی، اساتید حوزه و دانشگاه، راویان دفاع مقدس و مبلغان فرهنگ حماسه و ایثار حضور داشتند.

برگزاری کلاس توجیهی ویژه راویان، بخش دیگری از این همایش بود.

ارسال نظرات