امام جمعه شهرستان کوهدشت:

بر هم زدن نظم و امنیت کشور گناهی بزرگ و نابخشودنی است

امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: بر هم زدن نم و امنیت کشور گناهی بزرگ و نابخشودنی است.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۲۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام طهماسبی در مراسنم صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی شهرستان گفت: بر هم زدن نظم و امنیت کشور به ویژه بر هم زدن امنیت روانی گناهی بزرگ و نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشورمان به اذن پروردگار حافظ و نگهبان انقلاب و زمامداران آن هستند افزود: نیروهای مسلح زینت زمام داران و مایه فخر و مباهات آنها هستند و در واقع زمامدارن بدون نیروهای مسلح شکوهی ندارند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه امنیت و قوام یک کشور به قدم های ثابت نظامیانبستگی دارد گفت: نیروهای مسلح زینت نظام هستید و زینت نظام نیز نباید از صاحب زینت که رهبر معظم انقلاب هستند جدا باشد.

طهماسبی در ادامه نیروهای مسلح را بازوان توانمند نظام نام برد و افزود: امروز روز آزادیستو با این حال روز آزادی و بیداری ما روز مرگ دشمنان است.

وی با بیان اینکه تمام نقشه کثیفدشمنان این است که بین دولت و ملت ایران انشقاق ایجاد کنند و تفرقه بیاندازند اظهار کرد: نیروهای مسلح با سه خصوصیت ایمان، اقتدار و صلابت روحی و جسمی از کیان اسلامی دفاع و امنیت مرزهای جغراقیایی و معنوی را تامین می کنند.

امام جمعه کوهدشت با نفی اندیشه های لیبرالیستی گفت: این تفکر انسان را بی نیاز از خدا می داند و معتقد است که هر انسانی خودش خداست و با این حال انقلاب اسلامی در قلب تاریکی هایی همچون تفکر لیبرالیستی با ایستادگی در مقابل دشمن سینه ظلم و ستم را شکافت و آنها را در دست یابی به اهداف خود ناکام گذاشت.

طهماسبی ادامه داد: دشمن می گوید که مردم در انتخابات شرکت کنند ولی در عین حال هدف آنها این است که افراد کمتر انقلابی به مجلس راه یابند و با این حال باید مراقب باشیم که شرمند خون شهدا نشویم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار