خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: دهه فجر، انفجار نوری بود که ابتدا قلوب مردم ایران را و سپس قلوب ملت های دنیا را روشن کرد.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۳۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران طی سخنانی در جمع خواهران بسیجی گردان کوثر که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه گرد هم آمده بودند، ابراز داشت: دهه فجر، انفجار نوری بود که ابتدا قلوب مردم ایران را روشن کرد و همچنان می درخشد تا قلوب ملت های دنیا را  روشن کند.

وی با بیان اینکه نور انقلاب ابهت شرق و غرب را درهم نوردید، اظهار داشت: قطعا" عوامل این پیروزی مستمر، ولایت پذیری ملت ایران، وحدت کلمه، رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و نصرت الهی بود.

وی خطاب به خواهران بسیجی شرکت کننده در رزمایش گفت: دنیا مبهوت کار شما بسیجیان است، حتی کشورهایی مانند ترکیه و عربستان که بیشترین اشتراکات مذهبی را با ما دارند هنوز متوجه عظمت این انقلاب نشده اند و تصور میکنند با خرید تجهیزات نظامی و... میتواند جلوی تلالو نور انقلاب را بگیرند.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) خاطر نشان ساخت: برخی کشورها مثل عربستان هر چند به لحاظ مسافت جغرافیایی فاصله چندانی با ما ندارند، اما میلیونها کیلومتر از لحاظ فهم و درک عظمت انقلاب اسلامی ایران فاصله دارند.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از دهه مبارک فجر و ایام الله است، ادامه داد: از نظرعلمی توانسته ایم جزو هفت کشوری باشیم که چرخه سوخت دارند، از نظر نظامی فقط کافی است قواعد پیروزی های ما به ملت هایی مانند لبنان ، غزه و...منتقل شود که نتیجه آن شکست دشمن و پیروزی ملت ها است.

مختاران با بیان آنکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد اتفاقات عظیمی  در دنیا بیفتد، گفت: بسیاری از کشورهای دنیا متوجه عظمت این انقلاب شده اند اما برخی کشورها هنوز متوجه این فرهنگ ارزشی نشده اند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) یادآور شد: حفظ حجاب، ایستادگی و مقاومت و حضور در صحنه ای که شما بسیجیان همواره داشته اید، باعث ناامیدی دشمنان شده و دشمن به این نتیجه رسیده که نمی تواند با گفتمان امام و رهبری مقابله کند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت: غرب دو پایه اساسی اقتصاد و آزادی و مردم سالاری داشت که اقتصاد در حال نابودی است.

مختاران ادامه داد: مغروضترین کشور دنیا آمریکای جنایتکار است، اما برخی افراد در درون نظام، برای حل مشکلات اقتصادی به این کشور دل بسته اند که جای بسی تاسف است.

وی با بیان آنکه آمریکا حتی جلوی جنبش وال استریت خودش را هم نمی تواند بگیرد چه برسد به جلوگیری از مقاومت ملت ایران و مردم آزادیخواه دنیا گفت: ایران یک وضعیت بهت زدگی و شگفت انگیز برای دولت ها ایجاد کرده و این ها مرهون ایستادگی و مقاومت شما بسیجیان است.

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) ادامه داد: مردم سالاری آمریکا یعنی دفاع از اسرائیل به عنوان رژیم آدم کش.  آمریکا برای بشریت شعور و فهم قائل نیست و فقط به منافع نامشروع خود فکرمیکند و دست به هر جنایتی می زند.

وی گفت: دشمن به دنبال تحریف گفتمان امام و رهبری است با ظاهری زیبا و باطنی پوسیده می خواهند اسم انقلاب باشد اما در باطن نام ون شانی رسمی از انقلاب باقی نماند.

مختاران با بیان آنکه دشمن بدنبال نفوذ خود در این کشور است، ادامه داد: بهترین راه نفوذ برای آنان انتخابات است و به دنبال آن هستند که کسانی به مجلس راه یابند که در مقابل ارزشهای انقلاب اسلامی سکوت کنند و روحیه استکبار ستیزی نداشته باشند.

وی گفت: شما مدیران و فرماندهان بسیج باید روشنگری کنید و فرمایشات مقام عظمای ولایت را  در بحث انتخابات خوب گوش فرا داده و آنرا به دیگران منعکس نمایید.

مختاران خاطرنشان کرد: دشمن زخم خورده و ناامید، امید به انتخابات ما بسته است و ما باید جلوی نفوذ دشمن را بگیریم و شما بسیجیان نگهبان و حافظان خون شهدا و این نظام و انقلاب هستید و راه آنان را باید با بصیرت و روشنگری ادامه دهید.

وی بیان داشت: امروزه ما در جبهه و جنگ انتخابات هستیم و مبنا و اصل، معیارها و اصول رهبری است و باید بهترین انتخاب و بیشترین حضور حداکثری در انتخابات صورت گیرد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در پایان گفت:  فقط رهبری یک تنه با پشتوانه این ملت در مقابل استکبار ایستاده است و باید مقاومت و ایستادگی نمود، یکی این یکی از رموز پیروزی ملت ما است.

رزمایش گردان کوثر ناحیه امام حسین(ع) به منظور مقابله با اغتشاشات برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) نیز از مراحل اجرای رزمایش بازدید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها