خبرهای داغ:
اتفاقی دوباره در فوتبال ایران

ضرب و شتم و بیهوشی داور + عکس

رئیس هیأت مدیره تیم فوتبال دبیری تبریز گفت: بعد از گل سوم دبیری، تماشاگران چاقو بدست ارومیه ای با ورود به زمین داور بازی را کتک زدند.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۴۸
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس هیأت مدیره باشگاه دبیری تبریز در خصوص کتک زدن داور بازی توسط تماشاگران در تبریز گفت: در بازی تیم دبیری تبریز مقابل نور ارومیه در لیگ نونهالان کشور که در تبریز برگزار شد،‌ هواداران تیم ارومیه ای که نزدیک به 40 نفر بودند بعد از آنکه تیم دبیری گل سوم را به ثمر رساند با حمله به داور بازی او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی در ادامه افزود: البته داور بازی و نماینده هم خیلی ضعیف عمل کرده بودند و چندین بار از اعترافات کادر فنی تیم ارومیه به سادگی عبور کرده بودند و این ضعف داور بازی موجب شد که کادر فنی و تماشاگران ارومیه ای جو بازی خراب و به داور حمله ور شوند.

چاقوی تماشاگر، ضرب و شتم و بیهوشی داور + مصاحبه

افشین دبیری همچنین اضافه کرد: مسئولان انضباطی باید با این پدیده برخورد جدی داشته باشند. چراکه لیگ نونهالان آینده ساز فوتبال این مملکت است. اینکه یک بازیکن نونهال می بیند تماشاگر با چاقو دنبال داور می کند اثر روحی خیلی بدی را بدنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: تماشاگران چاقو بدست ارومیه ای حتی به خبرنگاران و دوربین ها هم رحم نکردند، اگر نیروی انتظامی دخالت نمی کرد شاید اتفاقات بدتری هم رخ می داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار