خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: ما امروز در درون جنگ داریم و آن، جنگ با نفوذ است و هر چه بیشتر پیش می رویم فتنه ها و امتحانات الهی پیچیده تر و گسترده تر می شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۵۶
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی طی سخنانی در همایش مبلغان جهاد و شهادت و افتتاحیه اردوهای راهیان نور بیان داشت: حضرت امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و ما امروز، در درون جنگ داریم و آن، جنگ نفوذ است.

وی افزود: باید بدانید دشمن در مراکزی همچون حوزه علمیه نفوذ کرده یا قصد نفوذ دارد زیرا که راه دشمنی استکبار همین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه فتنه سال 78 چند روزه و فتنه 88 چند ماهه بود، گفت: بود هرچه جلو تر می رویم امتحانات سخت تر و فتنه گسترده تر می شود.

وی ادامه داد: هدف دشمن از مذاکره، نفوذ بود که در برخی از جاها صورت گرفت فلذا بحث نفوذ باید برای مردم تبیین شود. 

شیرازی جنگ 33 روزه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در این جنگ حزب الله 12 اسراییلی را اسیر کرد؛ وقتی جنگ آغاز شد، اسراییل شهر ها را بمباران کرد و فقط خانه های شیعیان تخریب می شد، هیئتی به دیدار رهبری آمد و ایشان فرمودند این جنگ مانند جنگ احزاب است دعا کنید و دعای جوشن صغیر بخوانید، در جوشن صغیر حالت اضطرار بندگان توصیه می شود، از مساجد لبنان این دعا پخش شد و شیعه و سنی و مسیحی آن را خواندند.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند شما پیروز می شوید و سید حسن نصرالله گفت مصاحبه می کنم و به مردم آرامش می دهم، در حین مصاحبه ناوچه اسرائیلی زده شده و اعلام کرد ناوچه را زدیم و ما در جنگ پیروزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در فراز دیگری از سخنان خود به تشریح مقاومت در سوریه پرداخت و گفت: روز اول که داعش و دیگران اعلام کردند بشار اسد باید برود، آنها در دمشق مستقر بودند، فرودگاه را گرفتند و نشست و برخاست هواپیما مشکل بود ولی پروازهاحتی یک روز هم متوقف نشد؛ اما امروز  پیشروی ها طوری است که خیلی از مناطق سوریه مثل شهر الزهرا آزاد شده و در آینده نیز نزدیک خبرهای خوش دیگری را از پیروزی ها خواهیم شنید. 

وی به نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم سوریه در مقابل استکبار اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها می گفتند بشار اسد باید برود ولی امروز می گویند بماند و در دور بعدی ریاست جمهوری شرکت کند یعنی هر چه آمریکا ریسیده همه پنبه شده و این همان مفهوم واقعی "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" می باشد.

شیرازی موضوع پذیرش قطعنامه 598 را مورد توجه قرار داد و گفت: سال 1367 که قطعنامه پذیرفته شد خیلی ها فکر کردند امام عقب نشینی کرده اند ولی ایشان فرمودند بسیج جهانی باید شکل بگیرد.

وی افزود: امروز وعده امام راحل تحقق پیدا کرده و در عراق حشد الشعبی، در سوریه دفاع وطنی، در یمن انصار الله، در لبنان حزب الله و در افغانستان و پاکستان بسیج مردمی را شاهد هستیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به روحیه بالای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و روحیه شهادت طلبی جوانان تاکید کرد: امروز دشمنان به زعم باطل خود بر این اعتقادند برای نابودی نظام اسلامی باید فرهنگ جهاد و شهادت از بین برود در حالی که امروز، ایران تنها نیست، آینده از آن حزب الله است و آمریکا و اسرائیل نابود خواهند شد.

همایش مبلغان فرهنگ جهاد و شهادت و افتتاحیه اردوهای راهیان نور به همت موسسه سیره شهدا، روز پنجشنبه 15 بهمن در دو نوبت صبح و عصر در مرکز آموزشی بصیرتی عمار قم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها