خبرهای داغ:
رزمایش گردان کوثر حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س)، به همت معاونت عملیات ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در محل اردوگاه غدیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) طی سخنانی در جمع خواهران شرکت کننده در رزمایش گردان کوثر گفت: اردوگاه غدیر متبرک شده به عطر شهدایی است که از جبهه مقاومت دفاع کردند.

  رزمایش گردان کوثر حوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد

وی از خواهران بسیجی حاضر در رزمایش خواست که همت خود را برای کمک به جبهه مقاومت بالا ببرند تا دین خود را به خانواده  شهدا ادا کنند.

مرادی با بیان خاطراتی از فاطمه آزاد از آزادگان دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: دیروز دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و امروز با جنگ نرم که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است، خطرناکتر از دیروز وارد عمل شده اند کما اینکه هدف از راه اندازی شبکه های ماهواره ای نیز براندازی بنیان خانواده هاست.

وی در پایان از بسیجیان خواست: هوشیاری خود را در زمینه انتخابات حفظ نمایید و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در انتخاب اصلح توجه کنید.

   رزمایش گردان کوثر حوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد

در رزمایش مقابله با ناآرامی های اجتماعی گردان کوثر حوزه حضرت نرجس(ع) که با رمز یا فاطمه الزهرا(س) توسط فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) ناحیه  مقاومت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد، گروه های شرکت کننده با عوامل برخورد با ناآرامی ها، کنترل اغتشاشات و .... آشنا شدند.

    رزمایش گردان کوثر حوزه حضرت نرجس(س) برگزار شد

مسئولان بازرسی و عملیات سپاه استان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان از جمله ناظران این رزمایش بودند.

سخنرانی بصیرتی توسط حبیبیان از کارشناسان سیاسی، بخش دیگری از رزمایش بود.
ارسال نظرات