عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد

اتکا به توانمندی‌های داخلی لازمه اجرای اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی ضروری است افزود: تبادلات اقتصادی با خارج برای پیشبرد پروژه های عمرانی، باید با اتکا به ظرفیت درون کشور باشد که در هر صورت از توانمندی های کشور استفاده کرده و در صورت عدم ظرفیت یا غیر قابل تحقق بودن آن به میزان ضرورت از ظرفیت خارجی استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۶۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

سید محمد حسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به منفجر شدن کمپرسور پالایشگاه لاوان قبل از افتتاح آن توسط زنگنه و تخلف وزارت نفت در خرید تجهیزات بی کیفیت از خارج گفت: وزارت نفت باید از توانمندی داخلی استفاده کند و در صورت عدم امکانات و توانمندی داخلی به ضرورت از کالای خارجی استفاده شود.

وی با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی ضروری است افزود: تبادلات اقتصادی با خارج برای پیشبرد پروژه های عمرانی، باید با اتکا به ظرفیت درون کشور باشد که در هر صورت از توانمندی های کشور استفاده کرده و در صورت عدم ظرفیت یا غیر قابل تحقق بودن آن به میزان ضرورت از ظرفیت خارجی استفاده شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: در قراردادهای خارجی باید همزمان انتقال اطلاعات نیز صورت بگیرد که با پرداخت هزینه، پیشرفت و توسعه کشور نیز محقق شود.

نماینده مردم گلپایگان تصریح کرد: همه باید در این موضوع متفق القول باشند که محور کار را استفاده از ظرفیت داخل کشور قرار دهند.

ارسال نظرات