خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی‌جزایری:

خون شهدای مدافع حرم طومار دشمنان را خواهد پیچید

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شهدای مدافع حرم با فداکاری و نثار خون پاکشان به ندای یا حسین لبیک گفتند و نیز طنین لبیک آنها طومار دشمنان را در هم خواهد پیچاند.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۸۱
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله محمدعلی موسوی جزایری امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مسجد جامع منطقه لشکرآباد اهواز اظهار داشت: ملت بابصیرت ایران همواره با قدرت و همانند گذشته از فرمایشات و رهنمودهای رهبری پیروی کرده نشان دادند که پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مسجدجامع لشکرآباد از مراکز انقلابی بوده است، گفت: این مسجد در تربیت جوانانی مؤمن و ولایتمدار نقش مهمی ایفا کرده به‌طوری که در دوران انقلاب اسلامی شهدای زیادی به اسلام تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مصداق آیه شریفه "جاء الحق و زهق الباطل" است چرا که مردم با پیروی از دستورات امام راحل(ره) ولی با دستانی خالی این انقلاب را به ثمر و پیروزی رساندند.

وی با ابراز اینکه ان‌شاءالله این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب نهایی حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد شد، افزود: همه جهانیان چشم به انقلاب اسلامی دارند چراکه پیشرفت روزافزون این انقلاب را در سطح جهان شاهد هستند.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند که نمی‌توانند با تفرقه افکنی انقلاب اسلامی ایران را از خطوط اصلی‌اش منحرف کند و نیز بدانند که ان‌شاءالله نقشه‌هایشان خنثی خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با فداکاری و نثار خون پاکشان به ندای یا حسین لبیک گفتند و نیز طنین لبیک آن‌ها طومار دشمنان را در هم خواهد پیچید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن قدردانی از برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدای مدافع حرم بیان کرد: از خداوند منان بقاء و پیروزی انقلاب اسلامی را خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها