عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بسیج:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مسلما این اظهار نظرها و واکنش ها نگرانی مردم را در پی دارد و مجلس نیز در راستای حقوق مردم دغدغه ای ویژه دارد تا بتواند به جمع بندی در این موضوع بپردازد.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۹۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، قراردادهای نفتی از نگاه مسوولان محرمانه است و قرار نیست جزئیات آن رسانه‌ای شود. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند اگر قرارداد تدوین شده مشکلی ندارد چه اصراری به محرمانه‌بودن آن است؟

حسین محمدزاده نماینده مردم درگز و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با توجه به مهم بودن قراردادهای نفتی مجلس تفحص و تحقیق را مد نظر قرار می دهد اظهار داشت: مجلس قطعا با توجه به سوابق موجود به بررسی کاستی های قرارداد نفتی خواهد پرداخت و نهایتا اگر تردید باشد یا سوددهی برای افراد خاصی یا شرکت های خاصی رخ داده باشد را به کنکاش می پردازد.

وی با بیان اینکه مسلما مجلس و همکاران اقتصادی نسبت به موضوع قراردادهای نفتی حساسیت بسیاری دارند افزود: مجلس همسویی با  عدالت را رعایت می کند و مسلم بدانید در حوزه نفت مراعات حقوق ملی را خواهد داشت و توجه خاص می کند.

محمد زاده خاطر نشان کرد: مسلما این اظهار نظرها و واکنش های مسوولان در مورد محرمانه‌بودن قراردادها نگرانی مردم را در پی دارد و مجلس نیز در راستای حقوق مردم دغدغه ای ویژه دارد تا بتواند به جمع بندی در این موضوع بپردازد.

ارسال نظرات