جای مسئولان استان در تشییع شهید مدافع حرم گیلانی خالی بود، ما به خون این شهدای دیروز و امروز شهرمان بدهکاریم.
کد خبر: ۸۶۳۲۶۹۵
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

امروز شهر رشت شاهد حضور با شکوه مردم گیلان در تشییع پیکر مطهر شهید حامد کوچک زاده، مدافع حرم حضرت زینب(س) بود، مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان، با حضور خود نشان دادند که به خون شهدای دیروز و امروز انقلاب اسلامی بدهکارند.
استقبال مردم از این مراسم به حدی بود که به دلیل ازدحام جمعیت و احترام مردم به حریم حضرت زینب (س) و امام حسین (ع( طی مسیر پل عراق به سمت گلزار شهدای این شهر چند ساعت طول کشید .
سرداران، فرماندهان و نیروهای سپاهی و بسیجیان به نمایندگی از سپاه پاسداران کشور در این مراسم حضور یافتند و یاد و خاطره شهدا را زنده کردند .
اما طبق معمول همیشه جای خالی مسئولین استانی در این مراسم احساس شد که واقعا چقدر جلسه و وقت برای مدیران استانی کم است که حتی حاضر نشدند برای چند دقیقه زیر تابوت مدافع حرم حضرت زینب (س) را بگیرند .
حامد(مهدی) کوچک‌زاده جوان بود و دو فرزند دختر ۲ و ۶ ساله دارد پدری که در راه دفاع از اسلام و حریم حرم حضرت زینب (س) به مصاف چهره های پلید تکفیری و داعشی رفت .
چه قدر خوب بود اگر برخی از مسئولین و شخصیت های استانی و برخی شخصیت ها مقداری از حجم برنامه های خود می کاستند و دقایقی به تشییع پیکر پاک این جوان شهید مدافع حرم می آمدند .
امروز مردم جامعه از اقشار مختلف در تشییع پیکر این جوان شهید حضور پیدا کردند تا قلبا و عمیقا عشق و ارادت خود به ساحت اهل بیت (ع) ، ولایت فقیه ، انقلاب و بسیج به منصه ظهور برسانند و یک بار دیگر به همگان نشان دهند پای آرمان های امام و انقلاب و شهدا ایستاده اند .

ولی در این بین یک سوالی برایم پیش آمده است که در ایام الله دهه فجر حضور داریم و اکثر مسئولان از استاندار گرفته تا فرماندار و … اولین جمله ای که در پشت تریبون ها اعلام می‌کنند این است که ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت و اقتدار امروز کشورمان را مرهون جانفشانی های آنانیم.
مسئولان محترم مگر خود نمی گویند اگر نبودند شهدای انقلاب ، شهدای دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم آل الله و اگر نبودند شهدای هسته ای و … ؛ امروز معلوم نبود سرنوشت ملت و مملکت مان را باید با کدام کشور و ملت مقایسه می کردیم، پس چرا امروز که شهیدی آوردند کسی کار خود را فقط به مدت ۲ تا ۳ ساعت به تعویق نینداخت تا به پیشواز این مدافع حرم برود.
آقای استاندار محترم تنها یک سوال از شما دارم، حضور شما در کنار معاون وزیر نفت برای افتتاح پروژه گازرسانی در فومن مهمتر از حضورتان در تشییع مدافع حرمی که جان و مال و زندگی و فرزند خود را رها کرد تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم و تکفیری ها و داعشیان دیواره مرزها رو در هم نشکنند و وارد خاک میهنمان نشوند، بود.
شما استاندار یک استان هستید و میتوانستید به احترام این شهید بزرگوار پروژه های دهه فجر را ۲ ساعت با تعویق بهره برداری کنید تا کسی از عدم حضور شما در این مراسم سوء برداشت نکند.

ارسال نظرات