مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد:

کنسرت موسیقی انقلاب در یزد اجرا می‌شود

مدیرکل‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی «از کودکی با خانواده» در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۲۷۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباسعلی دانافر صبح امروز در نشست هماهنگی کمیته مراسم ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه تدوین برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در مناسبتهای ملی و مذهبی به ویژه عید انقلاب ضروری است، اظهار داشت: انتقال اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی از جمله مهمترین وظایف مسئولان در نظام اسلامی است.

مدیرکل‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با اشاره به ضرورت برگزاری نشستهای تبیینی ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) بین اقشارمختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی از کودکی با خانواده و اجرای کنسرت موسیقی انقلاب را از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری یزد در دهه فجر است.

دانافر با اشاره به اهمیت معرفی چهره‌های شاخص انقلابی استان یزد برای کودکان و نوجوانان یزدی افزود: بیان رشادتها و ایثارگریهای فجرآفرینان نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط وخودباوری نسل جدید انقلاب ایفا می‌کند.

وی اجرای نمایش فیلمهای انقلابی، افتتاح مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میبد، برپایی ایستگاه صلواتی ویژه کودکان، راه‌اندازی کاروان مهربانی در سطح شهر، افتتاح روستامهد "آوا" و "غنچه‌های نور" در روستاهای استان یزد را از دیگر برنامه‌های در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در دهه فجر امسال دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اشاره به ضرورت حضور پرشور خانواده‌ها در مناسبتهای ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر خاطرنشان کرد: والدین نقش مهمی در هدایت فرزندان به منظور حضور و احساس مسئولیت در قبال ارزشهای دینی و انقلابی نظام اسلامی ایران ایفا می‌کنند.

وی مردمی بودن انقلاب اسلامی را از جمله ویژگیهای نظام اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) منشأ تحولات بزرگ فرهنگی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف است.

تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار