فرمانده سپاه هشترود:

امر به معروف و نهی از منکر به قشر خاصی تعلق ندارد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه هشترود در نشست روشنگری پایگاه شهید سلامی روستای نصیر آباد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر به فرد و قشر خاصی تعلق ندارد و همه باید خود را در قبال اجرایی شدن آن مسئول بدانند.
کد خبر: ۸۶۳۲۸۱۷
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی هدف از برگزاری این نشست را بصیرت‌افزایی و روشنگری عقیدتی و سیاسی بسیجیان و مقابله جوانان با هجمه فرهنگی رسانه‌های غربی عنوان کرد و افزود: جوانان باید در مقابل جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضد دینی گسترده دشمن در ماهواره و فضای سایبری کاملا آگاه و هوشیار باشند.

وی، وظیفه سپاه پاسداران را دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: بسیج و سپاه در همه عرصه ها موفق وارد شده و کارنامه چشمگیری داشته است.

فرمانده سپاه هشترود تاکید کرد: باید همه مردم و مسئولان با اتحاد و یکپارچگی در راستای تحقق اقتصادمقاومتی و منویات مقام معظم رهبری، دشمنان ایران و اسلام را برای همیشه ناامید سازند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان ما مثل شهید کریمی خارج از مرزهای جغرافیائی در مقابل دشمن ایستادگی می کنند امروز به برکت وجود این بسیجیان و به برکت وجود نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نگذاشته ایم اتفاقی کشور را تهدید کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار