مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان، گفت: حفظ و آمادگی بسیجیان تیری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۰۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان، گفت: رزمایش گردانهای الی بیت المقدس در شهرستان رودان به مدت 2 روز به استعداد 5 گردان در 3 منطقه، بخش جغین، بخش رودخانه و مرکز شهر در راستای تحقق اهداف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمن عباس شمش، افزود: این رزمایش باهدف بالا بردن توان رزمی گردانها و آمادگی بسیجیان برای مقابله با هر گونه تحدید احتمالی دشمن در هر نقطه از کشور جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

وی، ادامه داد: حفظ و آمادگی بسیجیان تیری بر چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود وهمه ی دشمنان باید بدانندو قبول کنند که با وجود بسیجیان آماده و گوش به فرمان هرگز نخواهند توانست این انقلاب را از مسیر حرکت خود باز داشته و یا خللی در روند پیبشرفت نظام به وجود آورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان، افزود: در این رزمایش علاوه بر بالا بردن توان رزمی بسیجیان برای بالا بردن سطح آگاهی وبصیرت آنان نیز کلاس های اعتقادی، فرهنگی سیاسی و آشنایی آنان با چگونگی نفوذ دشمن در مسایل سیاسی و فرهنگی برگزار می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
زکیمی
۱۳:۱۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
درود خدا بر بسیج وامام خامنه ای عزیز