خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

دشمنان انقلاب، از مجلسی که کارآمد، انقلابی و مردمی باشد می ترسند

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: دشمنان انقلاب، از مجلسی که کارآمد، انقلابی و مردمی باشد می ترسند که نکند مجلس بعدی اینگونه باشد و در راستای همین به دنبال نفوذ در جامعه هستند تا کسانی به روی کار آورند که آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند و زیاد پایبند به آن نباشند.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام موسی رجبی رزانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین دیروز در نشست سیاسی کارکنان ناحیه با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انتخابات امسال یکی از مهمترین مسائل است و شاید همان  پیچ تاریخی باشد که مقام معظم رهبری گفتند و این اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در طی  37 سال از خیلی قافله ها و فتنه ها عبور کرده است که همه آنها با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و امدادهای غیبی بوده است.

رجبی یادآور شد: دشمنان انقلاب، از مجلسی که کارآمد، انقلابی و مردمی باشد می ترسند که نکند مجلس بعدی اینگونه باشد و در راستای همین به دنبال نفوذ در جامعه هستند تا کسانی به روی کار آورند که آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند و زیاد پایبند به آن نباشند.

این مسئول با اشاره به راهکار مقابله با جریان نفوذ و فتنه عنوان کرد: اتحاد، ائتلاف جریان انقلاب و پشتیبانی ولایت فقیه از جمله راهکار های مقابله با دشمنان می باشد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تأکید کرد: انتخاب صحیح کاندید مورد نظر یکی از رازهای بقای انقلاب اسلامی است و در واقع یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران برگزاری انتخابات است اما انتخاب صحیح.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته است پارادایم(الگو و مدل) خود را جایگزین استکبار جهانی  بکند، تصریح کرد: به همین دلیل است دشمن در صدد براندازی انقلاب اسلامی ایران است و منافع خودشان را در خطر می بیند و در این راه هزینه های هنگفتی کرده اند.

 رجبی رزانی در خاتمه با اشاره به دقت در انتخاب اصلح، گفت: ملاک حال فعلی افراد است و باید دید مواضع فرد مورد نظر در راستای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشد یا خیر؟ چه بسا کسانی در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خدمات زیادی به انقلاب کردند ولی امروز اینگونه نیستند.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها