مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حفظ ارزش‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و انقلاب می‌تواند حرکت آیندگان در مسیر درست را هدایت کند.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمد ذبیحی در دیدار با خانواده شهیدان علی اسکندری، احمد ولی‌زاده و تقی مهدی‌زاده با اشاره به اینکه واژه ایثار از واژه های مقدسی است که در انقلاب اسلامی زنده شد، اظهار داشت: ایثار به معنای به نهایت رساندن کاری است که انسان به آن علاقه دارد.

وی افزود: راه، راهبر و رهرو سه رکن اساسی در هر نهضت و قیام است و در طول تاریخ در تمامی انقلاب‌های ایثار صورت گرفته از جمله در زندگی پیامبران و انقلاب آن‌ها ایثار وجود داشته به طوریکه حضرت نوح با تبلیغ خود برای هدایت مردم ۹۵۰ سال ایثار کرد و پیامبر اکرم (ص) نیز در رهبری خود ایثار فراوانی به خرج دادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز ششمین روز از دهه مبارک فجر است که به نام «انقلاب اسلامی، معنویت گرایی، حاکمیت ارزش ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده است. » نام‌گذاری شده و آنچه سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شده استکبارستیزی است که ریشه در اعتقادات ما دارد.

حجت‌الاسلام ذبیحی با اشاره به ولایتمداری رزمندگان اسلام گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از بالاترین تا پائین‌ترین رده با وفاداری به ولایت فقیه و توکل بر خدا به الگوی آزادی خواهان جهان و مسلمانان دنیا تبدیل شدند و برای همیشه توانستند ماندگار شوند.

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام همیشه به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند و در راستای به زانو درآوردن نظام دینی و حاکمیت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند چراکه با پیروزی انقلاب اسلامی منافع سردمداران استکبار به خطر افتاد و آنان به یکباره با مقاومت ملت‌هایی رو به رو شدند که پیام انقلاب اسلامی را دریافته بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهداء، جوانان حقیقتجویی بودند که از هر صنف و مقامی جان خود را درطبق اخلاص نهاده تا در رکاب امام خویش قدم بردارند و در راه میهن و ناموس ازتمام هستی خود گذشتند، پس حفظ راه شهداء و پاسداری از خون شهداء وظیفه اول ماست و ما باید این وظیفه را به نحو احسن وبه درستی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام ذبیحی با اشاره به جایگاه شهداء گفت: جایگاه شهدا آن‌قدر عظمت دارد که خدای متعال تعبیر "عند ربهم" را برای انان تعبیر کرده و خداوند به شهدا اجازه می‌دهد که شفاعت کنند، در روایت آمده که شهید حداقل 70 نفر از خانواده خود را می‌تواند شفاعت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات