مجید خدابخش گفت: در دولت تدبیر و امید احداث کارخانه ممنوع بوده و در این دولت، هدف را به جذب سرمایه گذار معطوف نموده ایم.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در برنامه های ایام الله دهه فجر که با شعار انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است در افتتاح و پرده برداری از پروژه های شهرستان خلخال و دیدار با مردم این شهر که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد برگزار شد اظهار داشت: خلخال پتانسیل و ظرفیت بسیار گسترده در جهت توسعه محصولات کشاورزی نظیر کشت زعفران و بادام زمینی دارد و با این روش، ضمن توسعه پایدار این محصولات، می توان گام مهم و موفق اقتصادی را در این زمینه برداشت.

وی تصریح کرد: آب و هوای معتدل همواره در جذب گردشگر موثر بوده و کشاورزان منطقه با روی آوردن به کشت زعفران و بادام زمینی و سایر محصولات نظیر پسته می توانند ضمن سودآوری، به ایجاد اشتغال و درآمد منطقه نیز مثبت عمل کنند.

استاندار اردبیل افزود: شهرستان خلخال دارای بخش های خورش رستم و شاهرود، بستر مناسبی را برای توسعه دادن به کشت زعفران و بادام زمینی را داراست که با هدف بسته بندی متنوع، ضمن تولید ثروت می تواند در منطقه با فراهم نمودن اشتغال، در اقتصاد این شهرستان نقش اساسی را ایفا کند و لازم است بخش خصوصی در این زمینه در این شهرستان سرمایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه هدف تمام دستگاههای اجرایی جذب سرمایه گذار است گفت: در دولت تدبیر و امید احداث کارخانه ممنوع بوده و در این دولت، هدف را به جذب سرمایه گذار معطوف نموده ایم که با این طریق می توانیم ضمن ایجاد بسترهای مناسب سرمایه گذاری، اشتغال را هم ایجاد نماییم و در حال حاضر فضا برای سرمایه گذاری در استان اردبیل مطلوب است.

خدابخش اظهار کرد: برای ایجاد بسترهای عمرانی باید توجیه اقتصادی داشته باشیم و در حال حاضر شهرستان خلخال نسبت به سایر شهرستانهای استان، نتوانسته زیرساختها را آماده کند و در این زمینه لازم است با ورود بخش خصوصی و ایجاد اشتغال به سمت توسعه عمرانی و آبادانی این شهرستان گام برداریم.

ارسال نظرات