فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری تمرینات تاکتیکی گردان های امام حسین علیه السلام خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۹۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی فتح مولایی، گفت: اجرای تمرینات تاکتیکی گردانهای امام حسین (علیه السلام) تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) به مدت 10روز در منطقه دشت مرجن شهرستان بروجن برگزار می شود.

فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، هدف اصلی از اجرای این تمرینات را تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایجاد آمادگی های معنوی و رزمی بسیجیان برای مقابله عاشورایی با تهدیدات داخلی،منطقه ای و فرامنطقه ای دانست .

وی، افزود: هر گردان امام حسین علیه السلام به مدت سه شبانه روز آموزش های لازم تاکتیکی را در منطقه رزمایش تمرین می کند.

معاون تربیت و آموزش تیپ44 قمربنی هاشم (علیه السلام) نیز در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: تمرینات تاکتیکی گردانهای امام حسین (علیه السلام) در راستای حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و معنوی بسیجیان عضو گردانها، برگزار می شود.

سرگرد پاسدار علی حسین مولوی، افزود: بسیجیان پس از انجام فراخوانی های متعدد دسته ای، گروهانی و گردانی و شرکت در میادین تیر روزانه، شبانه و طی آموزشهای لازم و کسب آمادگی حداکثری تمرینات تاکتیکی را با پشتیبانی رده هایی از تیپ و سپاه استان از تاریخ 15/بهمن /94 آغاز کرده اند و این برنامه رزمی فرهنگی تا 29/بهمن ماه در اردوگاه قدس سپاه واقع در منطقه عمومی دشت مرجن شهرستان بروجن ادامه خواهد داشت.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: در انجام این تمرینات که همراه با اجرای آتش با جنگ افزارهای سازمانی گردانها و مقابله با عملیات هلی برن دشمن می باشد، برنامه های فرهنگی اعتقادی و بصیرت افزایی، مراسم های ادعیه و نمازهای جماعات نیز برپا می شود.

ارسال نظرات