خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن دهه فجرجمعی از فرماندهان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مسئولین شهری با خانواده شهدای شهرالوند ، بیدستان و محمدیه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

سرهنگ علیرضا حیدری در حاشیه دیدار با خانواده های شهدای شهرستان البرز در گفتگو با بسیج اظهارداشت: خانواده شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس نشانه استقامت و پایداری ملت ایران در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و در راه استقلال و عظمت جمهوری اسلامی ایران فرزندان عزیز خود را برای دفاع از اسلام فدا کردند و ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم با تجلیل از خانواده های شهدا در راه پیروی از اهداف شهدا قدم برداریم و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا آرمان های انقلابی و اهداف بزرگ آنان را به نسل جوان کشور انتقال بدهیم و اگر ما بتوانیم در راستای مسیر شهادت حرکت کنیم پیروزی های بزرگی را به دست خواهیم آورد.

وی خاطر نشان کرد : همه مسئولین کشور وظیفه دارند تا با الگوگیری از شهدا در راه دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب قدم برداشته و لحظه ای در این مسیر از خود سستی نشان ندهند و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف قدم بردارند .

دیدار با خانواده شهیدان پیری ، عبداله پور ، شکور ، عطاء اله محمدی ، و شهید رزاقی جزو دیدارهایی بودند که توسط فرماندهان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و مدیران شهری صورت گرفت .

ب / ت 20 / 3002

ارسال نظرات
پر بیننده ها