خبرهای داغ:
حجة‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امام خمینی (ره) مجموعه‌ای از رفتار، اخلاق، کرامت انسانی، علم و عرفان را تحت عنوان حکومت اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، وی با اشاره به اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی جامعه دچار خفقان و سکوت بود اظهار داشت: شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی بود و همین امر نیز باعث جهانی‌شدن شعار مرگ بر آمریکا شده است.

حجة‌الاسلام تاتاری دهه فجر را متعلق به همه ملت ایران دانست و افزود: بزرگداشت این ایام‌الله باید با همکاری همه مردم انجام شود.

وی بیداری و هوشیاری مردم در سرتاسر دنیای اسلام و بروز اتفاقاتی همچون سرنگونی صدام حسین و حسنی مبارک‌ها در کشورهای منطقه را از دیگر دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام‌جمعه گرمه شناخته شدن دوست از دشمن در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ایجاد باور و اعتمادبه‌نفس و ایجاد تحول فکری، روحی و اعتقادی در بین اقشار مختلف مردم را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به شهادت دو تن از بسیجیان استان خراسان شمالی در راه دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) گفت: شهیدان مدافع حرم جلوه عشق و معرفت و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و این شهدای گرانقدر نشان داده‌اند که دفاع از حریم ولایت حد و مرز نمی‌شناسد.

خطیب نماز جمعه گرمه با بیان اینکه فداکاری و ایثار شهدای مدافع حرم همیشه ماندگار است و از بین نمی‌رود، گفت: شهدا و مدافعان حرم، مدافعان حریم اسلام هستند که همگان باید از آنها درس فداکاری و ایثار را بیاموزند.

وی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید بیعت دوباره با امام و شهیدان و سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و از عموم مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها