خبرهای داغ:
حجت الاسلام زرینه گفت: شهادت راهی میانبر برای رسیدن به بهشت است و شهدای ما ره صد ساله را یک شبه طی کردند.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، عطرافشانی مزار شهدا با حضورکارکنان سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا و با سخنرانی حجت الاسلام زرینه، امام جمعه شهر بوئین زهرا برگزار گردید.

حجت الاسلام زرینه با بیان اینکه نهضت عظیم انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدای عزیز ما بدست آمده است افزود: شهدا جان خود را فدای انقلاب کردند تا ما بمانیم، آن ها بر زمین افتادند تا ما بایستیم، شهدا امروز بزرگترین نعمت، یعنی امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

وی ادامه راه شهدا را، راه بصیرت دانست و گفت: مدامی که بصیرت و ولایت مداری در بین جوانان هست پرچم شهید بر زمین نخواهد ماند.

حجت الاسلام زرینه ادامه داد: شهادت، اوج ولایت مداری است و شهدای ما با جان فشانی های خود راه شهدای کربلا را ادامه دادند و شعار هیهات من الذله را به خوبی معنی کردند.

وی اظهار داشت: شهادت راهی میانبر برای رسیدن به بهشت و لقاا... است و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ره صد ساله را در یک شب طی کردند.

امام جمعه شهر بوئین زهرا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مسئولیت بزرگی برای مردم ایران برشمرد و اظهار داشت: امروز باید یاد و خاطره شهدا را با بازدید از خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا گرامی بداریم و ایثارگری های آنان را ارج نهیم.

 

 

2001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها