خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: دهه فجر در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و مقطع رهایی ملت ایران از یوغ شاهنشاهی است.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۴۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،  حجت الاسلام علی معبودی در مراسم همایش بصیرتی حقوقدانان بوئین زهرا که  در حسینیه دادگستری بویین زهرا برگزار شد گفت: دهه فجر، سر آغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که  گذشته را از آینده جدا ساخته است، در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود.

وی با بیان اینکه تا قبل از انقلاب اسلامی، در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ی غالب و مغلوب  و سلطان و رعیت بود افزود: پادشاهان احساس می کردند که فاتحینی هستند که بر مردم غلبه یافته اند و حضرت امام (ره) علیه این سلسله معیوب قیام کردند و نقطه ی عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند.

معبودی اظهار داشت: معنویتی که از کلام امام جوشید، به دلیل پایگاه فطری آن، دلهای مردم آگاه جهان را فتح کرد و مانند رودی زلال، پلیدی اندیشه های جهانخواران رااز چهره ی تفکر زمانه شست، آنگاه مردم به خیابانها ریختند ،دلها به یاری هم برخاستند و تن ها بر سجاده  نشستند دستها به دعا فرا رفت و باران رحمت  الهی فرود آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای آمریکایی ها باور کردنی نبود و آمریکا را غافلگیر کرد ابراز داشت: حمایت از رژیم شاه، مسدود کردن دارایی ایران، همکاری با مخالفان انقلاب، کودتا، جاسوسی، تحمیل جنگ ایران وعراق، تحریم سیاسی و اقتصادی و ظلم و ستم بر مردم و ... اینها تلاشهای خصمانه ای است که آمریکایها بر علیه ملت و دولت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیدند.

وی با یادآوری نعمت بزرگ ولی فقیه خاطرنشان کرد: اگر ولایت فقیه نبود، هنوز شاه بود و ستمشاهی بود، اگر ولی فقیه نبود استقلال  نبود و آزادی وجود نداشت، اگر عالم پیر نبود و عشق به ولایتش در دلها نمی نشست، حماسه هشت سال دفاع مقدس پدید نمی آمد و باز هم بخشی از سرزمین ما در تصرف مهاجمان خونخوار باقی می ماند.

وی در پایان از حاضرین در جلسه دعوت کرد که در راهپیمایی 22بهمن حضور پیدا کنند و به ندای رهبر انقلاب لبیک گویند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

2001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها