بمناسبت دهه مبارک فجر کاروان راهیان نور شهرستان مریوان به مناطق جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۷۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بمناسبت دهه مبارک فجر کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان مریوان مقطع دبیرستان در قالب شش اتوبوس ، سحرگاه امروز با حضور مسئولین آموزش و پرورش و معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان بااشاره به اهمیت کاروان راهیان نور در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزشهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی افزود:دشمن با هجمه گسترده خود در صدد کمرنک کردن نقش ارزشها و باورهای مردم در جامعه است و برگزاری این اردوهای فرهنگی قطعاًراهکار مناسب و ارزشمندی جهت بی تأثیر کردن تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

وی امنیت و آسایش موجود را مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی دلاورمردان دوران دفاع مقدس از جمله شهدای والامقام برشمرد و بر ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت تأکید کرد.

فتنی است دانش آموزان دراین اردو4 روزه از یادمان های 8 سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جنوب کشور از جمله اهواز، سوسنگرد، دزفول، دهلاویه و شلمچه بازدید می کنند.

ارسال نظرات