مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری؛ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۰۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ منصور فیروز بخت در آئین افتتاح این ساختمان که استاندار، اعضاء محترم شورای قضایی و جمعی دیگر از مسئولان استانی حضور داشتند اظهار کرد: ساخت این پروژه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و در سه طبقه از سال 1391 آغاز و در مهر ماه سال جاری به پایان رسیید.

وی یکی از موارد مهم در ساخت این پروژه را راه اندازی آزمایشگاه و مجهز شدن آن به وسایل مدرن و جدید پزشکی عنوان و گفت: در جهت تجهیز آزمایشگاه پزشکی قانونی استان دستگاهی برای سنجش سموم و دستگاهی نیز جهت رادیولوژی پرتابل در بخش تشریح با اعتبار 6 میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان خاطرنشان کرد: بخش‌های دیگر این ساختمان شامل بخش معاینات،بخش اداری و سالن است.

در این مراسم رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز طی سخنانی کمبود پزشک متخصص را مهمترین مشکل پزشکی قانونی ذکر کرد و گفت: در حال حاضر 350 مرکز پزشکی قانونی در کشور فعال است و امید می رود با جذب نیروی مورد نیاز مراکز پزشکی قانونی بیشتری در کشور فعال شود.

شجاعی همچنین خاطرنشان کرد:از لحاظ تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی هیچ گونه کمبودی در مراکز پزشکی قانونی وجود ندارد و همه آزمایشگاه ها به تجهیزات جدید پزشکی مجهز شده اند .

ارسال نظرات