معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج)خوزستان: بمب اتم ما مادرانی هستند که با بسم الله به فرزندانشان شیر می دهند.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: یادواره 9 شهید کوی جمهوری اسلامی پایگاه آل محمد (ع) حوزه 3 مالک اشتر شهرستان اندیمشک استان خوزستان در مسجد آل محمد برگزار شد .

سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج)خوزستان گفت: آنچه در وصیت نامه‌های شهدا می‌خوانیم همه دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبری است. شهدا تاریخ شرافت و عزت ایران اسلامی در مبارزه با کفر و طاغوت هستند. 

وی افزود: دژ مستحکم و مقاوم مردم ایران اسلامی و پشتیبانی از شهدای عالی قدر هشت سال دفاع مقدس، بخش بخش این دیار ولایت مدار را، به محوری غیر قابل نفوذ برای دشمن تبدیل  و سلطه بر ایران را به رویایی دست نیافتنی برای دشمن مبدل گشت. و ولایت فقیه عامل هدایت و شکست استکبار در  تاریخ پر افتخار ایران اسلامی در دوران معاصر و عرصه های مختلف داخلی و برون مرزی است. 

وی گفـت: در هشت سال دفاع مقدس امام راحل منشا و راهنمای عملی و اعتقادی مردم در مبارزه با منافقین و بعثیان زمان بود و پس از اتمام جنگ تحمیلی مقام معظم رهبری عامل هدایت و منبع خیر و برکت جامعه برای عبور از مراحل سخت و موانع پیش رو و حفظ استقلال و توسعه کشور بوده است.  آنچه که در وصیت نامه های شهدا می‌خوانیم مبنی بر دفاع از انقلاب و تبعیت از رهبری است با وصیت نامه های شهدای سال های 59 و 60 فرقی نمی کندو ما بر این مبنا لازم بوده ارتقا بصیرت در تمامی عرصه‌ها مورد توجه خود قرار دهیم چرا که این مهم به اقدامات بهنگام با اخلاص منجر می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان امروز از جوانان دهه های گذشته سبقت گرفته اند، وقتی از از یگان‌های نیرو بازدید می‌کنیم شور همه این جوانان عاشق دفاع از انقلاب چشم ما را خیره می کند. وقتی ما در جبهه حق هستیم، خود را به قدرت و نیروی خداوند متعال متصل کرده‌ایم که بالاترین قدرت است و باید بدانیم که اگر تمام قدرت‌های جهان یکجا جمع شوند، در برابر قدرت خداوند متعال هیچ هستند، مهم این است که ما چنین اصلی را باور داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امروز شهری همچون اندیمشک مقاوم و پر افتخار با وجود فاصله کمی که با مرز دارد از فرانسه امن تر است چرا که ما به سلاح ایمان انقلاب خود را تجهیز و از آفت تفرقه دور کرده ایم. 

حاجتی بیان کرد: وجود شهر های متعدد موشکی، موشک های دقیق و نقطه زن رعد و عماد که بدست جوانان و پاسداران این مرز و بود درست شده به پشتیبانی از خون این شهداست و دشمن بداند بمب اتم ما مادرانی هستند که با بسم الله به فرزندانشان شیر می دهند.

تشیع نمادین شهدا، شعر خوانی، سخنرانی و تلاوت ادعیه مذهبی از جمله دیگر مراسم های اجرا شده در گرامی داشت شهدای کوی جمهوری اسلامی بخش مرکزی اندیمشک بود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات