فرمانده سپاه ناحیه قشم گفت: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام، شهیدان و رهبر معظم انقلاب هستند و این را با اهداء خالصانه خون خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۳۳۱۷۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حمید ماندگاری ظهر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار داشت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بود که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف در سطح نواحی، انجام می‌پذیرد.

 فرمانده سپاه ناحیه قشم تصریح کرد: مأموریت بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود؛ بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌هایش به‌شمار می‌رود گردان‌های بیت‌المقدس در جهت انجام این مأموریت در کنار مأموریت‌های رزمی و دفاعی در حال شکل‌گیری بوده و شاهد تمرین دفاع از کوی و برزن و رزم شبانه آن بوده‌ایم.

 وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

 فرمانده سپاه ناحیه قشم اظهار داشت: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را با اهداء خالصانه خون پاک خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت قشم تصریح کرد: حفظ هوشیاری، بصیرت روز افزون و توجه ویژه به بیانات و منویات مقام معظم رهبری، آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید از سوی متجاوزین و مستکبرین را تقویت می‌کند و اجازه هیچ‌گونه تجاوز و تهدیدی به استکبارجهانی نخواهد داد.

ارسال نظرات