مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رمز ماندگاری انقلاب بعد از 37 سال تبعیت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج ، حجه الاسلام برهان باقری در جمع خبرنگاران افتخاری باشگاه خبرنگاران بسیج اظهار داشت: انقلاب سال 57 آرمانهایی دارد که یاداوری آنها برای ما لازم و ضروری است.

وی استقلال و آزادی را در راس آرمانهای زمان انقلاب برشمرد و افزود: بیش از دو قرن کشور ما تحت سلطه آمریکا، انگلیس، روسیه و فرانسه بود و مدام از امکانات کشور ایران استفاده و مردم را تحقیر می کردند.

باقری بیان داشت: معنای استقلال را جوانان امروز نمی دانند ؛ استقلال را کسی درک می کند که شرایط و تهدید مردم را از زبان انگلیس و آمریکا شنیده باشد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز در اقیانوس عظیم انقلاب متولد و رشد پیدا کردند افزود: انقلاب اسلامی ایران متفاوت از انقلاب روسیه و سایر انقلابهاست.

وی نگاه مردم از انقلاب را نگاهی مقدس دانست و تصریح کرد: ملت ایران برای امام نیز تقدس قایل هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان خاطر نشان کرد: حضرت امام با آمدنش نگاهها را عوض و یک تحرک معنوی در جامعه ایجاد کرد.  

وی با اشاره به اینکه حضرت امام یک انقلاب فرهنگی بوجود آورد افزود: معنویت حضرت امام به گونه ای بود که افراد را به سمت نافله شب و العفو العفو  زنان می کشاند.

حجه الاسلام باقری تاکید کرد: انقلاب ما ریشه در بعد عرفانی و شخصیت حضرت امام دارد و در جهت سیر و سلوک الی الله حرکت می کند که این سلوک تک بعدی نسیت و جهاد و شهادت را نیز به همراه دارد.

وی اضافه کرد: مردم روحیه معنوی و انقلابی حضرت امام را بعد از وی در رهبر معظم انقلاب مشاهده کردند و تا زمانیکه این دو مولفه وجود داشته باشد انقلاب نیز پایدار خواهد بود.

وی رمز ماندگاری انقلاب بعد از 37 سال را تبعیت از ولایت دانست و بر نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

حجه الاسلام باقری  با تاکید بر نفوذ دشمن اذعان داشت: دشمن درصدد است تا عواملی از خودشان که روحیه انقلابی و تحرک انقلابی ندارند را وارد کنند.

وی بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب درست تاکید کرد و افزود: افراد مومن، متدین، آمریکا ستیز، استکبار ستیز و وحدت گرا  به عنوان مولفه های انتخاب اصلح  مدنظر باشد.

ارسال نظرات