خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: جبهه مقاومت امروز به حضور آحاد اصناف نیاز دارد و ایران تنها ابرقدرتی است که توانسته است در طی 37 سال از انقلاب اسلامی در مقابل امریکا ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۳۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سیدهاشم غیاثی صبح امروز در اجلاس عمومی مجمع سالانه شوراهای بسیج اصناف استان با گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: در ابتدای انقلاب امام خمینی(ره) فرمودند "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد" و هر چه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد این جمله امام (ره) را بیشتر درک می کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون شکل مشارکت مردم در صحنه های مختلف این انقلاب متفاوت بوده است، ادامه داد: حضور در انتخابات، راهپیمایی های مختلف وهشت سال دفاع مقدس مردم سختی های فراوانی کشیده اند که این انقلاب شکل و تا به اینجا برسد.

وی با بیان اینکه 37سال از عمر با برکت انقلاب و حکومت ولایی، به رهبری امام عصر(عج) و نایبان عام ایشان امام خمینی(ره) و امام خامنه ای می گذرد، افزود: این انقلاب و دهه فجر نعمتی است که خدا در اختیار ما قرار داده و باید قدردان این نعمت باشیم و اگر قدر این نعمت را دانستیم افزایش نعمت خواهیم داشت وگرنه که خدا این نعمت را از ما خواهد گرفت.

غیاثی با بیان اینکه تهدیداتی از سوی دشمنان انقلاب بخصوص امریکا در طی 37 سال از انقلاب اسلامی بوجود آمده است، گفت: آمریکایی ها به واسطه نفوذ در انقلاب اسلامی، مشکلات فراوانی برای ما بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و امریکا در سه بخش راهبرد، تاکتیک و مبانی با همدیگر دشمنی دارند، افزود: ممکن است در بخش های راهبرد و تاکتیک این دشمنی ها زیاد نباشد ولی در بخش مبانی دشمنی انقلاب اسلامی و امریکا اساسی و بنیادی است و مبانی و آموزه های دینی ما تقابلی با امریکا ندارد و مشکل اساسی ما با امریکا مشکل جهانی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان تاکید کرد: ایران تنها ابرقدرتی است که توانسته است در طی 37 سال از انقلاب اسلامی در مقابل امریکا ایستادگی کند.

وی با تاکید براینکه باید از هر فرصتی برای تبیین نقش هدایتی امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی استفاده کنیم، گفت: امام خمینی(ره) نقش بالاتر از یک انسان را در پیروزی و هدایت انقلاب اسلامی بر عهده داشتند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در جهان بدون کمک هیچ ابر قدرتی شکل گرفته است، گفت : امروز 1.5 میلیارد مسلمان در جهان هویت خود را از انقلاب اسلامی ایران دارند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در زمان انقلاب شرایط خاصی وجود داشت و تدابیر امام راحل به سرانجام رسید، تصریح کرد: برای تثبیت نظام و انقلاب اسلامی باید تدابیر و فرمایشات امام خامنه ای را گوش فرا دهیم و اگر ایران امروز به عنوان قدرت منطقه ای مطرح است به دلیل تدابیر امام خمینی (ره) بوده است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی حدود 32هزار بسیجی دارد عنوان کرد: امام خامنه ای در جمع مردم قم در دی ماه سخنانی را بیان کردند که می تواند کمک به مولفه های یک انتخاب سالم و اصلح داشته باشد.

وی ادامه داد: مهمترین مولفه از دیدگاه امام خامنه ای برای انتخاب فرد اصلح، استکبار ستیزی، مدافع اسلام و انقلاب بودن و حرکت در مسیر انقلاب و اسلام است .

سردار غیاثی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت امروز هم حضور آحاد اصناف را می طلبد، افزود: هدف آمریکا و اسرائیل از حضور در کشورهای همسایه ، ایران است و اگر بعضی از افراد به مقابله با دشمنان در سوریه و عراق می روند به این دلیل است که جلوی آن‌ها را در آن طرف مرز ایران بگیرند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نقش بسیج اصناف بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: بسیج اصناف می تواند به عنوان یک قشر راهبردی تاثیرپذیری داشته باشد و امام راحل همواره بر قشر اصناف تاکید داشته اند و اقتصاد در تعاریف به عنوان ستون فقرات یک جامعه دانسته شده است.

غیاثی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اقشار اثربخش در دوران دفاع مقدس بسیج اصناف بود، افزود: امروز اصناف باید تعامل تعریف شده ای با مردم داشته باشند و به عنوان بسیج می توانیم پلی به سمت روستاها باشیم چرا که اکنون روستاها به فراموشی سپرده شده اند و بایستی ارتباط با روستاها همواره برقرار باشد.

وی یادآورشد: با توجه به محصولات استراتژیکی که در استان وجود دارد کمبود منابع نداریم ولی متولیان استان بایستی در راستای اقتصاد مقاومتی فعالیت بکنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید اقداماتی انجام شود، گفت: مهم ترین موضوع نمازهای اول وقت است و اگر عامل باشیم برکات آن را مشاهده خواهیم کرد و این ساماندهی را در استان انجام داد و بسیج می تواند در حوزه معروفات به ویژه نماز این کار را انجام دهد.

انتهای پیام / 14165


ارسال نظرات
پر بیننده ها