خبرهای داغ:
سردار شاهرخی با حضور در جمع خانواده های سپاه برپایی زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر صیح امروز با حضور در همایش بهداشت و سلامت خانواده که توسط معاونت درمان سپاه با حضور خانواده های پایور سپاه با تاکید بر نقش پاسداران انقلاب اسلامی در پیروزی و استمرار انقلاب طی 37 سال سپری شده عنوان کرد: خیلی ها تلاش کردند که انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد و یا در ابتدای راه منحل شود ولی می توان گفت که در تمام این سالها سپاه حافظ واقعی و همیشگی انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: اگر امسال شروع سال 38 انقلاب را جشن می گیریم می دانیم که به راحتی به اینجا نرسیده ایم،سپاه چالش های مختلف را از سر گذرانده و مهمترین آنها 8 سال دفاع مقدس بود که دشمن با تمام قوا می خواست کشور اسلامی ما را تجزیه کند و با ساقط کردن شهر های مرزی این عمل را شروع کرده بود.

این مسئول در ادامه سخنانش بیان کرد: به روشنی می دانیم اگر پاسداری با تمام توان و موفقیت عمل می کند سر چشمه آن را باید همدلی و یاوری همسران جست و جو کرد.

شاهرخی تاکید کرد: یک همسر پاسدار علاوه بر ایجاد خانه ای گرم و تربیت فرزندان سالم وظیفه دارد که همپای همسرش در جهت سلامت و پیشرفت جامعه تلاش کند.

وی با تاکید بر آگاهی هر چه بیشتر خانوده ها از وضعیت جامعه تبیین کرد: همسران باید هر چه بیشتر از وضعیت جامعه آگاهی داشته باشند، آسیب ها و نقاط قوت را بشناسند و در عین حال با آموزش تمام این مسائل زندگی را مدیریت کرده فرزندانی خدمت گزار به انقلاب تربیت کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر تاکید کرد: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در خانواده لازمه ای است که امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت خود را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: ابزار رسانه ای جدید در خانواده انشقاق ایجاد کرده و روابط خانوادگی روز به روز کمتر میشود، مادری موفق خواهد بود که این فضا را مدیریت کند و سبگ زندگی فاطمی را در خانه نهادینه کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه ما باید مبنای عملکرد خود را رضایت خداوند قرار دهیم و  سعادت در آینده را بر مسائل زود گذر ارجه گردانیم.

در ادامه این برنامه دکتر کشاورز متخصص تب سنتی اطلاعاتی را در زمینه خانواده و سبک زندگی به روش طب سنتی را مورد ارائه قرار داد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها