خبرهای داغ:
سردار شاهرخی:

مداحان بسيجيان خالص انقلاب هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین جامعه مداحان را بسيجيان خالص خواند و اذعان کرد: جامعه مداحان خواهان حفظ انقلاب هستند لذا دشمن به صورت غير مستقيم خواهان تحريف امام حسين (ع) و انقلاب و نظام است.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۳۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به  گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در جلسه شوراي مركزي انديشه و همفكري سازمان بسيج مداحان و هيات مذهبي و شعرهاي آييني عنوان کرد: اراده مافوق بشر توانست انقلاب را به پيروزي برساند و اين اراده مافوق بشري هم باعث تداوم آن شده است و دشمنان انقلاب به دنبال راهي براي از بين بردن ان هستند و مشكل اصلي دنيا با اين انقلاب اين است كه بر روي اصول خود ايستاده است و در برابر فشار ها هرگز  اصول خود را تغيير نخواهد داد.

وی با بیان اینکه بسيج مداحان جامعه اي است كه با مخاطبانش در ارتباط است افزود: اين ارتباط آن قدر قوي است كه با دلدادگي به اهل بيت اشك هاي ارادت  مردم را  به اهل بيت با نواي شما عزيزان شاهد هستيم امروز دشمنان ما ديگر امام حسين (ع) را مورد انتقاد قرار نمي دهند ولي به صورت غير مستقيم خواهان نابودي تفكر حسيني و عاشورا هستند و تلاش هاي زيادي صورت مي گيرد كه جا معه  شعار هيهات منه الذله را  كنار بگذارد.

 سردار شاهرخی جامعه مداحان را بسيجيان خالص خواند و  اذعان کرد: جامعه مداحان خواهان حفظ انقلاب هستند لذا دشمن به صورت غير مستقيم خواهان تحريف امام حسين (ع) و انقلاب و نظام است و براي حفظ نظام و ارزش هاي تفكر حسيني تنها با بصيرت  مي توان جلوي اين حمله ها را گرفت، و در اين زمينه از جامعه مداحان  انتظار مي رود كه جان و دل پاسدار انقلاب باشند.

 

امام جمعه قزوين:

ما بايد از حقوق افراد در كشور هاي اسلامي دفاع كنيم

نماینده ولی فقیه در قزوین اذعان کرد: ما بايد از حقوق افراد در كشور هاي اسلامي دفاع كنيم، همان گونه كه از زنان كرد ايزدي در عراق بايد دفاع كنيم و همه بايد طبق فرمايشات رهبري بصيرت داشته باشيم ما در برخي مواقع در حيطه كاري خودمان كوتاهي كرديم.

حجت الاسلام عابديني نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين ضمن تبريك ايام دهه فجر  افزود:  مداحي اگر از  اهداف كلي نظام فاصله بگيرد خاصيت خود را از دست خواهد داد و براي جاري شدن سرود انقلاب بايد تمام دستگاه ها هماهنگ عمل كنند.

وی افزود: اگر هر يك از فضا هايي كه ما داريم هماهنگ با اهداف ديني حركت نكنند جامعه از مسير اصلي خود منحرف  مي شود و اگر كسي اهتمامي براي مسلمانان نداشته باشد مسلمان نيست و خداي متعال تمام پيامبران را همراه كتاب و برهان فرستادند تا ما با تاسي به انان  قيام به قسط داشته باشيم.

نماینده ولی فقیه در قزوین اذعان کرد: ما بايد از حقوق افراد در كشور هاي اسلامي دفاع كنيم، همان گونه كه از زنان كرد ايزدي در عراق بايد دفاع كنيم و همه بايد طبق فرمايشات رهبري بصيرت داشته باشيم ما در برخي مواقع در حيطه كاري خودمان كوتاهي كرديم.

حجت الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: بايد شجاعت داشته باشيم ما دوجمله را در دستور كار قرار مي‌دهيم يك جمله مي گويد: اگر غلطي از شما سر بزند جمهوري اسلامي ايران حيفا و تل اويو را با خاك يك سان خواهد كرد و جمله دوم مي گويد ما با اسراييل سر جنگ نداريم .

كجاي آيات الهي توصيه شده است كه با شيطان بازي برد برد داشته باشيم؟

نماينده ولي فقيه در استان امام جمعه قزوين گفت: كجاي آيات الهي توصيه شده است كه با شيطان بازي برد برد داشته باشيم  اين نيازمند بصيرت بالا و آگاهي بخشي است كه شما عزيزان در مراسمات و سخنراني هاي مجالس به آن توجه داشته باشيد.

وي در ادامه به امر معروف و نهي از منكر اشاره كرد  و گفت: اداي اين فريضه نه از روزي شما مي كاهد و نه از عمر شما مي كاهد، حال اگر يك عده معدود  فعال باشند و ديگران بي تفاوت  مصيبت هاي فراواني نصيب اين معدود ناهيان منكر و امران معروف مي شود.

1002/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار