نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه جویبار مازندران به مناسبت دهه مبارك فجر
فرمانده سپاه جویبار با بیان اینكه انقلاب اسلامی همزمان با بن بست جامعه غرب در اندیشه های ماركسیستی بود گفت : غربی ها انتظار یك انقلاب دینی با رهبریت یك روحانی را نداشتند كه معادلات نظام بین الملل را تغییر دهد .
کد خبر: ۸۶۳۳۲۶۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱







به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه جویبار ، به مناسبت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی فرمانده سپاه ناحیه جویبار با حضور در جمع خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها به سوالات آنها پاسخ دادند .

سرهنگ اسماعیل نادعلی ضمن تبریك بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت : انقلاب اسلامی ما ریشه در قرآن و آموزه های قرآنی دارد و با تمكام انقلابات دیگر دنیا متفاوت است و دلیل ماندگاری آن هم الهام گیری آن از قرآن است و انقلاب اسلامی ما در سال 57 زمانی آغاز شد كه حضرت امام راحل(ره) این نقصان و كمبود را درك كردند و با شعار ای علمای اسلام به داد اسلام برسید و با حضور همه مردم انقلاب را رقم زدند .

فرمانده سپاه جویبار با بیان اینكه انقلاب اسلامی همزمان با بن بست جامعه غرب در اندیشه های ماركسیستی بود گفت : غربی ها انتظار یك انقلاب دینی با رهبریت یك روحانی را نداشتند كه معادلات نظام بین الملل را تغییر دهد .

وی یكی از ویژگیهای انقلاب اسلامی را دشمن شكنی دانست و تاكید كرد : انقلاب اسلامی همواره از این ویژگی تبعیت كرده حتی از كشورهایی كه این ویژگی را دارند نیز حمایت می كند .

ایشان با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود : حضور مردم همیشه در صحنه یكی از رموز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بود چرا كه مردم ما به این آگاهی و درك رسیدند كه باید بر اساس مولفه های دینی و قرآنی زندگی كنند و در برابر طاغوت مبارزه نمایند.

سرهنگ نادعلی به رسالت اهالی رسانه در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان كرد : امروز اهالی رسانه و افسران جنگ نرم باید در ترویج گفتمان انقلاب و اندیشه های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری تلاش و پشتكار بسیاری داشته باشند .

وی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران مبنی بر استفاده از ظرفیت های هنری و فرهنگی در ترویج گفتمان انقلاب گفت : كار كردن در این زمینه یك همدلی و همكاری بین آموزش و پرورش و همه دستگاه های فرهنگی شهرستان خصوصا سپاه كه پرچمدار این كار است نیاز دارد تا بتوانیم فضا را برای چنین كاری مهیا كنیم .

فرمانده سپاه جویبار در پاسخ به این سوال كه آیا عادی شدن رابطه ایران و آمریكا امكان پذیر است یا خیر گفت : ما معتقدیم رابطه ایران و آمریكا رابطه گرگ و میش است و برای ما آمریكا چه قبل برجام و چه پس از برجام همان شیطان بزرگ است زیرا تاریخ كشور خاطرات خوبی از آمریكائیها ندارد فلذا ارتباط با آمریكا را جز نفوذ و هجمه ای بر ارزشها و هنجارها و اعتقادات نمی دانیم .

درپایان نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه جویبار از اجرای بیش از 500 برنامه در دهه مبارك امسال در شهرستان از سوی ناحیه ، حوزه ها و پایگاههای تحت پوشش این ناحیه خبر داد و گفت : امسال بیش از 500 برنامه مختلف در این ایام انجام خواهیم داد كه 77 مورد آن از برنامه های شاخص در سطح شهرستان است و برنامه هایی نظیر تزیین سپاه ، حوزه های مقاومت و پایگاههای تحت پوشش و سردرب ادارات و نهادها ، نشست روشنگری و سیاسی ، اعزام 250 دانش آموز به راهیان نور ، برپایی نمایشگاه عكس انقلاب ، ویزیت رایگان پزشكان عمومی و متخصص ، بهره برداری از چند سالن ورزشی ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و ... از جمله برنامه های پیش روی سپاه ناحیه جویبار می باشد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها