با عنایت به سطح آگاهی و بصیرت مردمی و درک عمیقی که مردم از حساسیت‌های نظام دارند در صحنه حضور خواهند داشت و عزت و عظمت ایرانی را یکبار دیگر در سطح جهان به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۶۳۳۲۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در حوزه علمیه جعفریه خلخال با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: 22 بهمن خلق حماسه‌ای دیگر در ادامه عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق دوباره مردمی ولایتمدار خلخال با آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم شایسته و ولایتمدار خلخال در تمامی‌ صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته و در روز 22 بهمن نیز پرشورتر از سال‌های گذشته در این روز حماسی و ملی حضور خواهد داشت.

امام جمعه خلخال با اشاره به این موضوع که 22 بهمن فقط یک روز خاص نیست، افزود: 22 بهمن سندی بر استمرار انقلاب اسلامی و صحه گذاشتن بر تلاش‌های بزرگ مرد تاریخ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که باید راهپیمایی این روز پرشور برگزار شود.

رشتبری تصریح کرد: با عنایت به سطح آگاهی و بصیرت مردمی و درک عمیقی که مردم از حساسیت‌های نظام دارند در صحنه حضور خواهند داشت و عزت و عظمت ایرانی را یکبار دیگر در سطح جهان به نمایش خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: پشتوانه نظام جمهوری اسلامی مردم ایران اسلامی و حضور آگاهانه آنهاست و همچنان که در سخنان رهبر انقلاب شنیدیم حضور مردم برنده‌تر از سلاح اتمی بوده و این مردم به پاس علاقه به انقلاب و عشق به نظام در این روز عظیم حضور خواهد داشت.

امام جمعه خلخال از مردم متعهد و ولایتمدار خلخال خواست تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دین خود به انقلاب و اسلامی ادا کنند.

ارسال نظرات