به گزارش خبرنگار بسیج کمیجان جشن بزرگ انقلاب در شهر میلاجرد با اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی معاون آموزشی حوزه های علمیه استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
در این مراسم حجت الاسلام محمد امین حقدادی گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع ارزش های اسلامی، رهایی ملت از یوق استکبار جهانی و ایادی آن (آمریکا و صهیونیسم) و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است،

  

معاون آموزشی حوزه های علمیه استان مرکزی اضافه کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی در ایران رابطه پادشاهان و مردم رابطه غالب و مغلوبی و سلطان و رعیت بود و حضرت امام رضوان الله علیه این سلسله معیوب و رژیم ستم شاهی 2500 ساله را برچیدند و نقطه عطفی در تاریخ ایران بوجود آوردند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال 57 متولد شد؛ انقلابی بر پایه ارزش ها و آرمان های اسلامی و یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای قرن در جهان بوده و برکات فراوانی برای مردم ایران و جهان داشت.

 

حقدادی با بیان اینکه انقلاب ما قبل از آنکه یک انقلاب اقتصادی یا سیاسی و یا اجتماعی باشد یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران، بیشترین تأثیر را در خارج از کشور داشته است و این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است که الگوی سایر انقلاب‌ها در جهان شده است.

 

معاون آموزشی حوزه های علمیه استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ،اظهارکرد: حضورمردم  در صحنه و ولایتمداری نقش مهمی در پیروزی انقلاب دارد و آنهایی که خلاف وحدت گام برمی دارند وموجبات تفرقه را فراهم می آورند ،آب به آسیاب دشمن می ریزند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر انقلاب اسلامی امروز سرفراز در صحنه های بین المللی ایستاده است بخاطر راهنمایی ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی مسئولان و مردم غیور ایران اسلامی است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات