معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در خصوص پیاده‌راه ۱۷ شهریور و ارائه گزارشی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران تشکیل جلسه داده‌ایم، گفت: برای تمامی نمایشگاه‌داران اتومبیل و موتورسیکلت زمینی پیش‌بینی شده و پروانه کسب نیز برای این افراد گرفته شده تا بتوانند در مکان‌های تعیین‌شده نمایشگاه اتومبیل یا موتورسیکلت خود را دایر کنند.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۴۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی عبداللهی با پرداختن به جلسه‌ای که درخصوص پیاده راه ۱۷شهریور با اعضای شورای شهر پایتخت داشتند، گفت: در این گزارش اقدامات خود را طی سال‌های گذشته ارایه کردیم و رضایت ساکنین منطقه مسکونی موردنظر از تغییر کاربری این پیاده راه مطرح شد.

وی با اشاره به تعدادی از کسبه و نمایشگاه داران اتومبیل و موتورسیکلت تصریح کرد: برخی از مغازه داران شکایت و یا درخواست رسیدگی در این خصوص را دارند. این در حالیست که به تمامی این افراد مغازه‌ای داده شده است. علاوه بر این به همین منظور زمینی پیش بینی شده و پروانه کسب نیز برای این افراد گرفته شده تا بتوانند در مکان‌های تعیین شده نمایشگاه اتومبیل و یا موتورسیکلت خود را دایر کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره کسبه ای که در محور ۱۷ شهریور نمایشگاه اتومبیل و یا موتورسیکلت داشتند، اذعان داشت: این عده از افراد می‌توانند علاوه بر مغازه‌های جدید که برای آنها در نظر گرفته شده، در مغازه‌های پیاده راه نیز به کسب و کار بپردازند البته تغییر کاربری دهند.

عبداللهی در خصوص برنامه شهرداری تهران برای پایان سال در ارتباط با رونق بخشیدن در این محور گفت: در این پیاده راه تعداد زیادی مغازه پوشاک کودکان و نوجوانان دایر شده است تا صنف مذکور این محور را خارج از فروش موتورسیکلت و خودرو کند. ضمن اینکه ما نیز برنامه هایی در ارتباط با برپایی نمایشگاه و شب بازارها در این محور داریم تا به این منطقه رونق بیشتری ببخشیم.

معاون شهردار تهران در خصوص افزایش ساعت کار مغازه های پیاده راه ۱۷ شهریور یادآور شد: این موضوع مربوط به خود مغازه داران است که می توانند با هماهنگی با اماکن ساعات بیشتری از شب را فعالیت کنند و این موضوع به شهرداری تهران ارتباطی ندارد.

منبع: رجانیوز
ارسال نظرات