خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
سرهنگ صمد محمدی در مراسم یادواره 5 شهید روستای قشلاق که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار گردید گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، مراسم یادواره 5 شهید روستای قشلاق از توابع شهرستان سنقرو کلیایی با حضور مسئولین و مردم در مسجد این روستا برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی در این مراسم، جایگاه و منزلت والای شهدارا با استناد به آیات و روایات الهی تشریح کرد.

سرهنگ صمد محمدی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی ایران گفت: همه این پیشرفت ها به برکت رشادتهای شهدا حاصل شده و تکریم از این عزیزان با برگزاری چنین محافل و مجالسی وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه دشمن در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دنبال توطئه هایی برای ضربه زدن به کشور عزیزمان بوده است گفت: به لطف خدا و هوشیاری مقام معظم رهبری، تمامی نقشه های شوم دشمنان، خنثی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنقرو کلیایی، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و جوانان برای ادامه راه شهدا و حفظ اقتدار و امنیت موجود، ضروریست.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور جمعی از مسئولین با اهداء هدایا و لوح تقدیراز خانواده های معظم شهدا قدردانی شد.

ارسال نظرات