خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش ها و فضایل انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با گرامیداشت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مضمون سخنان مقام معظم رهبری که "برای ماندگاری این انقلاب باید تمام تلاش خود را انجام دهیم" گفت: این، هدف مهمی است که حضرت آقا در دیدار مردم قم بدان تاکید داشتند یعنی هر آنچه که در ماندگاری این انقلاب موثر است باید انجام دهیم.

وی افزود: به قول شهید استاد مرتضی مطهری، انقلاب اسلامی ایران از نوع انقلاب و نهضت پیامبران بود که از خودآگاهی الهی مردم نشات گرفته بود یعنی یک انقلاب فرهنگی و معنوی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج  امام حسین (ع) ادامه داد: دینی بودن، مردمی بودن، مستقل بودن، دفاع از مظلوم، سازش ناپذیری با مستکبران عالم و... از جمله برخی ویژگی های نظام انقلاب اسلامی ایران است.

وی در خصوص تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بیان داشت: نفی استبداد داخلی و براندازی رژیم شاهنشاهی، استقلال سیاسی اقتصادی فرهنگی، اجرای عدالت اجتماعی، آزادی انسان توأم با مسئولیت او در برابر خداوند متعال، ایجاد فضای مناسب برای رشد فضایل اخلاقی، نفی هرگونه استعمار و سلطه خارجی، ایجاد حکومت دینی در قالب جمهوری اسلامی مبتنی بر آرای مردم و در چارچوب دین و مذهب باشد، از اهداف انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) است.

احمدی تصریح کرد: لازم است در دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف برای نسل جوان تبیین شود که مهمتر از همه آنها، استقلال کشور و نجات آن از سلطه بیگانگان می باشد که همین رهایی از چنگال استعمارگران، زمینه پیشرفت های علمی، فناوری، اقتصادی، نظامی و... را فراهم نموده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات هفتم اسفند خاطرنشان کرد: ضرورت دارد جهت ماندگاری انقلاب اسلامی، بر لزوم شرکت گسترده توده های مردم تاکید شود و نمایندگانی متدین و انقلابی و استکبارستیز در طراز نظام مقدس انقلاب اسلامی برگزینیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها