خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) گفت: مجموعه استخر غدیر که از ردیف بودجه سفر رهبر معظم انقلاب به قم ساخته شده است، بزرگترین استخر قم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۳۳۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح استخر و سالن بدنسازی غدیر که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به آغاز پروژه استخر غدیر از سال 89، اظهار کرد: حجم عملیات تخریب کوه به مساحت 22 هزار متر مکعب برابر با 8 هزار و 200 نفر ساعت زمان برده است.

وی حجم عملیات خاک‌برداری این پروژه را 14 هزار متر مکعب برابر با 4 هزار و 200 نفر ساعت، ذکر کرد و گفت: مساحت کل ساختمان و سالن بدنسازی 2 هزار و 600 متر مربع و سوله استخر هزار مترمربع است که شامل 800 متر مربع ساختمان اداری، 200 متر مربع سالن بدنسازی، 200 متر مربع موتورخانه، 120 متر مربع تصفیه خانه و 280 متر مربع کانال‌های بازدید اطراف استخر می‌شود.

فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) ادامه داد: از مهمترین ویژگی‌های استخر غدیر آزاد بودن دور تا دور کاسه استخر برای تجهیزات و سرکشی از تجهیزات به کار رفته در این استخر است.

وی، اندازه اصلی استخر را 33 متر در 13 متر دانست و گفت: ابعاد کاسه استخر پیاده رو که یکی از ویژگی‌های این استخر به شمار می‌رود 2.5 متر در 17 متر و ابعاد کاسه استخر کودک 2.5 متر در هفت متر است.

طیبی‌فر از دیگر ویژگی‌های این استخر را استفاده از بهترین مصالح ساختمانی ذکر و بیان کرد: براساس نظر کارشناسان استخر غدیر بزگترین استخر در قم است، همچنین دسترسی آسان به لوله‌کشی و تجهیزات استخر از دیگر ویژگی‌های این استخر به شمار می‌رود.

وی دیگر ویژگی‌های این استخر را مورد توجه قرار داد و گفت: سیستم کنترل لحظه‌ای استخر که مجهز به دستگاه کلرزنی است که به صورت اتوماتیک کار کلرزنی را انجام می‌دهد.
فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) ادامه داد: سیستم‌های کلر زنی و ضد عفونی در استخر اصلی، استخر کودکان و استخر پیاده نیز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

طیبی‌فر با اشاره به منبع بودجه ساخت این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه از ردیف بودجه سفر رهبر معظم انقلاب به قم ساخته شده و در این زمینه استاندار قم و نماینده ولی فقیه در سپاه، پیگیر دریافت اعتبارات این پروژه فرهنگی ورزشی بودند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها