خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج کارمندان استان قم:

امام خمینی(ره) عزت و خودباوری را به ملت ایران هدیه کرد

رییس سازمان بسیج کارمندان استان قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام امت معادلات دنیا را بر هم زد، گفت: امام عزت، ‌هویت، توانمندی و خودباوری را به ملت ایران هدیه کرد
کد خبر: ۸۶۳۳۳۸۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی بوالحسنی در مراسم جشن انقلاب ویژه پرسنل خانواده بزرگ شهرداری قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: امروز یادآور دوران انقلاب است ایامی که زن و مرد با ندای امام خود در خیابان‌ها حضور پیدا کردند تا خود را از یوغ استعمارگران نجات بخشند و پیام‌های الهام‌بخش را با جان و دل خریدند.

وی تصریح کرد: مردم انقلابی ما راه امام را باور داشتند و امروز 37 سال از آن حرکت عظیم و با شکوه انقلاب می‌گذرد و با وجود همه تهدیدها و توطئه‌ها و خلق هرگونه دسیسه‌های ناجوانمردانه به لطف خدا و برکت خون شهدا با اقتدار و عزت در دنیا حرف از انقلاب، امام، رهبری و نظام مقدس جمهوری بر زبان می‌آورند.

رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان قم با اشاره به تشییع چهار شهید پاسدار مدافع حرم در قم بیان کرد: آنها پرورش یافتگان این انقلاب هستند که در دفاع از پرچم لا اله الا الله مرزی نمی‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام امت معادلات دنیا را بر هم زد، تصریح کرد: قبل از انقلاب جهان در سلطه ابرقدرت شرق به رهبری شوروی و غرب به سردمداری آمریکا بود و خوی چپاول و پایمال کردن عزت مردم را داشتند ولی امام راحل با آن بیان الهی و اقتدار و شکوه و عظمتشان معادلات دنیا را به هم ریخت و از سال 42 حرکت انقلاب ایران کلید خورد و از سال 57 انقلاب به ثمر نشست.

بوالحسنی با اشاره به اینکه امام عزت، ‌هویت، توانمندی و خودباوری را به ملت ایران هدیه کرد، گفت: وقتی که دشمن قصد نفوذ داشت از اقصی نقاط برای دفاع از این مردم حرکت کردند و امروز شاهد هستیم که در صنایع دفاعی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

رییس سازمان بسیج کارمندان استان قم تاکید کرد: امروز باید آمریکا سر در لاک خود فرو برده و برای از بین بردن این نظام هر روز توطئه جدید را در سر می‌پروراند.



ارسال نظرات
آخرین اخبار