مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور:

اجرای فاز اول طرح توسعه و بهسازی خطوط هوایی فرودگاه پارس آباد

فاز دوم این طرح دو لایه آسفالت بوده که با اعتبار 4 میلیارد تومان اجرایی می‌شود که تاریخ پروژه از سال 92 بوده و سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۱۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رحمت‌الله مه‌آبادی در حاشیه آئین افتتاح سیستم آیلس فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح چند پروژه در فرودگاه اردبیل هستیم که سیستم آیلس برای کاهش تاخیر و ابطال پروازها به دلیل شرایط جوی نصب شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه کمک ناوبری تقرب دقیق فرودگاه اردبیل نیز در سال 92 با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال تجهیز شده و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید که این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی و شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: سیستم روشنایی تقرب دقیق پالس در مردادماه برای فرودگاه اردبیل خریداری شده و در مدت 4 ماه با تلاش‌های انجام شده به بهر‌ه‌برداری رسیده که اعتبار این پروژه نیز 6 میلیارد و 900 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تامین شد.

مه‌آبادی بیان کرد: پروژه ترمینال بزرگ پروازهای خارجی با مساحت 8 هزار و 500 متر از سال 91 با سرمایه‌گذاری بالغ بر 250 میلیارد ریال آغاز شده که با روند مطلوب در حال تکمیل است و نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

وی افزود: فاز نخست طرح توسعه و بهسازی خطوط پروازی فرودگاه پارس‌آباد تعریض باند از 30 متر به 45 متر بوده که در 2 شانه 7.5 متری اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور اظهار کرد: فاز دوم این طرح دو لایه آسفالت بوده که با اعتبار 4 میلیارد تومان اجرایی می‌شود که تاریخ پروژه از سال 92 بوده و سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات