سرگرد پاسدار حسین آزادی نژاد در نشست روشنگری و بصیرتی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حمایت و پشتوانه مردم بود.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۳۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست روشنگری و بصیرتی طی سخنانی رمز پیروزی انقلاب را رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حمایت و پشتوانه مردم دانست و امام شناسی را از همه مردم و بسیجیان خواستار شد.

سرگرد پاسدار حسین آزادی نژاد همچنین اذعان کرد: مردم ایران اسلامی باید از شیوه، سیره، روش مبانی و اصول زندگی حضرت امام(ره) در تمام شئونات زندگی خود بهره مند گردند و اجازه ندهند که بدخواهان این نظام و انقلاب و استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان این اصول و مبانی را تحریف نمایند که بسیجیان می بایست در این موضوع محوریت اصلی، تبیین این اصول در سطح جامعه باشند.

وی با بیان اینکه با پبروزی انقلاب اسلامی 2 موضوع مطرح می شود گفت: ایجاد امید در دل مسلمانان و از طرف دیگر ایجاد بیم و ترس در دل استکبار جهانی که این موضوع اخیر باعث این همه دشمنی استکبار با انقلاب شود.

آزادی نژاد در پایان سخنان خود اشاره ای به پیاده شدن اصول امام(ره) در ایران اسلامی و سرازیر شدن این اصول در فراسوی مرزها کرد و افزود: این اصول باعث آفرینش بیداری اسلامی در تمام دنیا شده است.

در پایان این نشست در خصوص مسائل فرهنگی محله هادی آباد از جمله نبود روحانی مستقر در محله، وجود طوایف غیر بومی در محله و رعایت نکردن بهداشت توسط این طوایف، تکمیل مسجد نیمه ساز محله هادی آباد بحث و تبادل نظر شد و فرمانده ناحیه خاتم قول مساعدت داد.

ارسال نظرات