مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان ضمن انتقاد از برخی مطبوعات جهت انتشار اخبار نادرست گفت: اصحاب رسانه قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم آن مطلع شوند/استان کرمان با سامان دهی ۷۲ درصد از گلزارهای شهدای این استان رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۶۳۳۴۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان، در خصوص خبرتنها شهید مدافع حرم منطقه جنوب که در گمنامی به سرمی‌برد، گفت: شهید پرویزبامری‌پور در آذرماه امسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار محمد رضا حسنی سعدی افزود: شهید بامری همراه سه شهید دیگر به سیستان و بلوچستان منتقل و سپس این شهید والامقام به کرمان انتقال داده شد و در زادگاهش شهرزهکلوت بخش جازموریان به خاک سپرده شد.

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کرمان در انتقاد ازمسئولین استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، گفت: متاسفانه مسئولین سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان برای انجام مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوارهیچ اطلاعی به ما  ندادند و ما عملاً از حضور این شهید بزرگوار در استان بی خبر بودیم.

وی اظهار کرد: به محض اطلاع از حضور این شهید بزرگوار خود شخصاً پیگر دریافت مشخصات شهید از پدر بزرگوار ایشان برای تشکیل پرونده و پیگری از تهران جهت سامان‌دهی مزار، انجام مستمری و کارهای حقوقی این شهید شدیم.

وی ازبرگزاری مراسم باشکوه استقبال از شهدا در کرمان گفت: مراسم استقبال از شهدا در استان کرمان پس از اطلاع رسانی وتبلیغات، از فرودگاه کرمان شروع، سپس مورد استقبال و تکریم مردم کرمان در فرودگاه و درمسیرفرودگاه تا حسینیه ثارالله قرار می‌گیرد و در ادامه انجام مراسم پیش بینی شده و مشایعت شهید تا زادگاه جهت تشییع و تدفین شهید که با شکوه خاصی انجام می شود.

حسنی سعدی ضمن انتقاد از برخی مطبوعات جهت انتشار اخبار نادرست گفت: اصحاب رسانه قبل از انتشاراخبار از صحت و سقم آن مطلع شوند.

ارسال نظرات